Gjest Qwe Skrevet 8. juli 2009 #1 Skrevet 8. juli 2009 Det finnes en tråd for gutta så da slår vi til med en tråd for jentene også Dette gjelder da kun rent utseende messig ikke personlightestrekk!
FoxyFish Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Kan jenter svare også? I såfall er det klær som er for små, kjempeslitt og tydelig bleket hår og alt for mye sminke jeg kommer på i øyeblikket. Men det må nevnes at personlighet kommer før alt dette, og kan gjøre personer både pene og stygge uavhengig av det fysiske.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 liker ikke jenter som har bredere midje enn hofter. Rødt hår som ser utvasket ut korte jenter, sikkert søtt til en viss grad når de er unge, men ser bare stakkarslig å dumt ut som voksne. tydelige tegn på operasjon, for faste store bryster, for struttende munn etc etc stor overvekt føles litt overflatisk det her, men smak er en personlig sak....
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 (endret) korte jenter, sikkert søtt til en viss grad når de er unge, men ser bare stakkarslig å dumt ut som voksne. Stakkars meg, det hørtes ikke hyggelig ut fremover Endret 8. juli 2009 av KatzenThang
Mercury Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Som tidligere nevnt: tydelige tegn på operasjon, -hvor man ser direkte falsk ut, og også knallbleika hår. Sminke kommer litt an på personen. Syns ikke det er fint med altfor mye sminke på meg, men Kat von D er jo rett og slett heit med ekstremøyenskyggen! Igjen må jeg nevne at personligheten er med på å trekke de ytre trekkene opp eller ned 1
kaprifolen Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Jeg vil også svare! Jeg synes haken/kjevepartiet på jenter er veldig avgjørende... F.eks Aylar Lie er nesten vakker, men hun har et litt mandig kjeveparti/dominerende hake, som jeg ikke synes er noe fint... Litt vanskelig å forklare, men... Ellers synes jeg ikke det er noe pent med slitt, bleket hår, ufikse øyenbryn, eller disse som har veldig mye kvisearr og lignende i huden. Men generellt sett synes jeg ikke det er så veldig mange som er direkte stygge av natur, jeg!? :klø: Da handler det oftest om usjarmerende personlighetstrekk som ødelegger helhetsinntrykket... Mannen min synes de merkeligste kvinner er grusomme, så det handler jo alltid om øyet som ser, og hva man forbinder med ting...
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Noe av det jeg syns er frastøtende ved andre kvinner, er de som gir blaffen i hvordan de ser ut. Dårlig hygiene med fett, ustelt hår, sjuskete klær. De som ser ut som de har gitt helt opp. Og overdrevne bimbos. Platinablondt hår, til de grader oversminket og stæsjet og generelt kun opptatt av utseende.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 korte jenter, sikkert søtt til en viss grad når de er unge, men ser bare stakkarslig å dumt ut som voksne. Herregud så dumt - lengde er jo genetisk betinget, jenter som er korte kan jo ikke akkurat noe for det! (Og nei, jeg er ikke spesielt kort, har gjennomsnittshøyde 165 cm)
Gjest gjest- silje Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Jenter som mangler selvtillit, og derfor stirrer stygt på alle andre jenter. Jenter som er ekstremt overvektige allerede, i en alder av 20 år. Jenter som overdriver med sminke og klær og ser overpyntet ut, eller de som ikke bryr seg det minste om klærne, og ser derfor ut som vandrende tepper, eller som har alt for små klær, slik at det tyter ut i alle retninger.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Ting som er stygt på omtrent alle (ingen kler det): - fedme - stor benbygning, brede skuldre, diger brystkasse - kraftig kjeve - store hender og føtter - stor nese - tykke jenter i trange bukser - alt for mye sminke - alt for lite sminke - tung hengerumpe (det ser ut som de går med bleier?) - kraftig vekst av kroppshår, spesielt mørkt kroppshår
Fjesingen Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Ubrukelig i senga og elendig til å lage mat. Kanskje ikke noe som gjør en dame "stygg" - men definitivt gir "minuspoeng" på "fremtidig koneemne"-skalaen.
Gjest D-shol Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Dårlig holdning (fysisk altså) og surt tryne. Har sett MANGE nyyyyydelige både tjukke og korte jenter jeg. Handler veldig mye om selvtillitt, å ikke gjemme seg selv om man er overvektig
Steinar40 Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Hva som er stygt eller pent er helt opp til individuell smak og behag. Men vanligvis må ansikt- og kroppsform være vel-proporsjonale - som også er bestemt av smak og behag hehe Men at man ser frisk ut og kler hårfrisyre og klær etc. er jo viktig.
Avalon Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Enig med mye som nevnes her, også med personlighet. disse fjortis jentene som går med altfor store t-shirts og joggebukser, og som har brukt timesvis til å lage pulesveis og som ikke har vasket mascaraen av siden ifjor synes jeg ser forferdlige ut. For trange klær, for liten eller stor bh faktisk, for mye sminke, uvasket og disse jentene som er veldig udiskré, de som står å gir deg topp-til-tå blikket om og om igjen og som ikke trekker blikket til seg selv om du møter blikket deres flere ganger. Også kroppsform, jeg synes sjelden at andre jenter uten former ser pene ut. Finere med ei jente som har midje, hofter og også rompe enn ei som er rett som en stilk med et hull i ryggen. Endret 8. juli 2009 av Avalon
Gjest Bente_26 Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Sjalusi og surhet! Jenter som smiler og er sikre paa seg selv er mye vakrere enn de som gaar rundt og er sure og sjalu paa andre jenter!
Sheherasade Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 Noe av det jeg syns er frastøtende ved andre kvinner, er de som gir blaffen i hvordan de ser ut. Dårlig hygiene med fett, ustelt hår, sjuskete klær. De som ser ut som de har gitt helt opp. Og overdrevne bimbos. Platinablondt hår, til de grader oversminket og stæsjet og generelt kun opptatt av utseende. Signerer denne.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Det finnes en tråd for gutta så da slår vi til med en tråd for jentene også Dette gjelder da kun rent utseende messig ikke personlightestrekk! Ingenting. Om jeg synes en jente er stygg så handler det utelukkende om personlighet.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 Herregud så dumt - lengde er jo genetisk betinget, jenter som er korte kan jo ikke akkurat noe for det! (Og nei, jeg er ikke spesielt kort, har gjennomsnittshøyde 165 cm) Så det er greit at kvinner ikke finner mye lavere menn attraktive, men menn skal finne mye lavere kvinner attraktive... lengde er akkurat like genetisk betinget for menn som kvinner og det er ikke akkurat vanlig å se en kvinne gå rundt med en mann som er 30-40cm lavere...... Korte kvinner får ofte en sammen presset kroppsform som jeg ikke finner attraktivt, at du fionner det dumt, greit, men deg om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå