Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hvilke fysiske trekk og skavanker er det du mener gjør en gutt stygg? Fra ansikt til frisyre og klesstil til kropp...
Gjest Jesse Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 smale skuldre, generell smal tynn kropp, små fingre, feminine ansiktstrekk, feminin holdning etc etc etc.......
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Ikke for å være politisk korrekt, men for meg går det mest på personlighet og stil. Selv den fæleste fyren kan bli "styggfin" om han er kul og ser stilig ut i hår/klær og kanskje i tillegg har et talent eller en viss karisma over seg, som f eks mange rockestjerner opp gjennom årene. Lett å si at man ikke liker gule tenner, skitne negler og fett hår, men samtidig så syns mange at Pete Doherty eller diverse britiske punkere fra 70-tallet er hotte. I tillegg liker jeg ofte de som har noe spesielt ved utseende, gjerne noe som "tradisjonelt" sett er stygt. Det kan gjøre et ansikt mye mer interessant. Så det jeg vet som virkelig gjør en mann stygg er en dårlig (særlig kjedelig) personlighet og en klesstil som matcher denne. Skal du ha en fysisk skavank, så liker jeg som oftest ikke når menn mangler hake.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 En mann som får en kvinne til å føle seg dum eller teit, og som kritiserer måten hun er på, på en bardus måte.
Gjest qwe Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 En mann som får en kvinne til å føle seg dum eller teit, og som kritiserer måten hun er på, på en bardus måte. Det er vel ikke akkurat noe fysisk trekk....
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Dårlig hygiene, for store og slitte klær. Fedme. Bart
Gjest Te og lunch Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Menn som behandler kvinner som om de var dampveivalsere...
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #12 Skrevet 8. juli 2009 Brutale øyne, gule tenner, ølvom og generelt ustelt/uflidd.
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Hvilke fysiske trekk og skavanker er det du mener gjør en gutt stygg? Fra ansikt til frisyre og klesstil til kropp... Fysiske trekk: -At han er altfor trent eller altfor utrent. -Klysete frisyre -Klysete klesstil -Veldig velpleid
Mercury Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Hadde aldri trodd at jeg virkelig mente dette før jeg beveget meg ut i det "virkelige" kjærlighetslivet; men jeg mener at personligheten spiller en utrolig viktig rolle. Er gutten tradisjonelt kjekk, men har en ufordragelig personlighet er dette med på å trekke veldig ned på utseendet hans også. MEN selvfølgelig fins det en del ytre trekk jeg absolutt ikke liker ved gutter. Dette kan være dårlig ånde, fett hår, feminine trekk eller altfor mye muskler. Høres jo nå ut til at meninga min er tvetydig, men det er faktisk dette jeg mener. :gjeiper:
Gjest KatzenThang Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Hadde aldri trodd at jeg virkelig mente dette før jeg beveget meg ut i det "virkelige" kjærlighetslivet; men jeg mener at personligheten spiller en utrolig viktig rolle. Er gutten tradisjonelt kjekk, men har en ufordragelig personlighet er dette med på å trekke veldig ned på utseendet hans også. Absolutt. Og det samme gjelder om han ikke er kjekk men har en fantastisk personlighet.
Mercury Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Og det samme gjelder om han ikke er kjekk men har en fantastisk personlighet. Så enig, så enig!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Men nå handler det her om fysiske trekk, da Selv er jeg ikke særlig fan av langt hår på gutter, da i betydning "kunne trengt strikk i håret".
Gjest Purple Haze Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg bruker ikke ordet stygg om noen, (jada, jeg er så politisk korrekt atte men enkelte ting kan jeg syns er frastøtende ved andre mennesker. F.eks. dårlig hygiene, dårlig ånde, hentesveis, sterk overvekt, sjuskete eller "harry" kledd, og noe av det aller verste må være dårlige eller manglende tenner. *grøss* Endret 8. juli 2009 av Purple Haze
kaprifolen Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Øyne med for lite eller for stort mellomrom. Stygge tenner (gule, skeive e.l. selv om noen selvsagt passer til å ha mellomrom, f.eks!) Lange negler, spesielt hvis de i tillegg er skitne under. Gutter skal ha helt korte negler! Jeg driter i om du spiller gitar, skaff deg et plekter! Lut holding Uren hud Mangel på tydelige, maskuline trekk som kjeveparti, hake etc. Og noe av det styggeste jeg vet på menn er jenterumpe! Når menn har brede hofter og skikkelig rompe ut til siden og bak. De ser ut som Donald!!! Og for meg blir det litt sånn bilulykke-effekt, det er kvalmt, men jeg kan ikke la være å stirre! 4
Gjest freak Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 I min ungdom hadde jeg tynn og small kropp, gule tenner (noe som tyder på at de er sterke!), var generelt utrent, hadde lut holdning og dårlig selvtillit, ganske uren hud og veldig bleik, liten hake og en helt latterlig nerdete klesstil, men fortsatt ble noen av de flotteste jentene forelska i meg, så det er håp for oss også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå