Gå til innhold

Kortlaging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som lager kort som selger dem videre til venner etc? Hvor mye tar dere da for et kort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lager ikke selv, men jeg kjøper mange av en venninne. Hun tar 20,- for doble kort med konvolutt og 10,- for små uten konvolutt. Absolutt billig synes jeg, men hun gjør det jo ikke for å bli rik som hun sier.

Skrevet
Jeg lager ikke selv, men jeg kjøper mange av en venninne. Hun tar 20,- for doble kort med konvolutt og 10,- for små uten konvolutt. Absolutt billig synes jeg, men hun gjør det jo ikke for å bli rik som hun sier.

Dette kunne jo vært meg! Jeg tjener ikke på det, men jeg har dette som hobby. Og har donert i bunkesvis. Mye greiere å holde en lav pris og heller ha flere kjøpere. Mange som synes 35 i butikken er blodpris, noe jeg er enig i. Så alt mellom 15 og 25 er ok.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis jeg skulle solgt mine kort ville jeg antakeligvis gått for ca. 30-35 kr.

Da jeg var på ei messe for ei stund siden, tror jeg de solgte kort for 50 kr. Synes det blir i meste laget, det blir på en måte halve gaven.

Gjest Gjest
Skrevet

Rundt 30 kroner for de fineste med mange detaljer og utstyr, rundt 20 kroner for enklere kort. Konvolutt bør følge med.

• 2 uker senere...
Skrevet

Min venninne lager nydelige kort, og tar 45 kr per stykk. Med tanke på hvor mye du må betale for kjedelige, trykte kort i butikke, synes jeg ikke det er dyrt. Betaler gjerne 50 kr også, jeg, for et flott kort! Men dette er flotte kort, som er rikelig dekorert både utenpå, inni og bak.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er helt greit å ta seg betalt for håndlagde saker og ting. 20 kr for et fint håndlagd kort er alt for lite.

Skrevet

Rik blir man aldri på å selge håndlagde kort, men man skal da ikke gå i underskudd heller... Jeg selger mine for kr 50,- og da er kostprisen på materialene ca 30-40,-. Ingen av de jeg har solgt til har reagert på den prisen, da man jo må ut med kr 30,- bare for et dobbelt pappkort i butikken ;) Om man selger håndlagde kort for kr 20,- er de enten veldig enkelt dekorert, eller så underpriser man selg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...