Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest start
Skrevet

Er det noen flere her som ikke har ferie samtidig som partneren?

isåfall, hvordan er dere i forhold til hvor mye den andre partneren er ute på livet?

Er et par i midten av tjueårene hvor den ene partneren har fri noen uker alene og drar så og si ut nesten hverdag,med unntak av en dag her og der som man tilbringer litt tid sammen.

Er selvsagt den som jobber, å synes dette er litt plagsomt, men får høre at jeg bare "må unne" den andre partneren ferie.

Gjør jo absolutt det,men ante ikke at man ikke har ferie før man konstant er på fylla.., er det bare jeg som er litt overfølsom? kjekt og få noen andre sitt synspunkt.

Jeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_damen_*
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet at folk skal få lov til å styre sin egen tid og bestemme over sitt eget liv, så om han har ferie og bruker den til heftig rølping så er det hans sak og hans valg. Men det betyr ikke nødvendigvis at hans valg er spesielt klokt eller gjennomtenkt.

Å dra på fylla hver eneste dag vitner jo om en viss umodenhet men samtidig har han tydelig et veldig sterkt behov for å avreagere. Ha han en stressende jobb? Er dere veldig mye sammen resten av tiden?

Hvorfor tror du han gjør dette? Se litt også på den responsen du gir til han. Sitter du hjemme og er muggen så er ikke akkurat du en fristende person å være med, og kanske han drar litt ut på pur f?

Jeg sier ikke at det er din skyld at han prioriterer fest og fyll foran deg, jeg bare prøver å vinkle det litt annerledes. Mennesker gjør ikke noe (ihvertfall ikke flere ganger) om det ikke gir ett eller annent form for utbytte. Hva er hans "belønning"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...