Gå til innhold

Penere enn venninnene sine..

Gjest Eveline20

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Du skryter av at du er så pen i mange temaer(veldig lett å kjenne igjen), men du skriver jo så forferdelig. Det er OK å kombinere skjønnhet med intelligens.

Nei, ifølge WW må du jo velge mellom pen og fattig eller stygg og rik, hvor hun ville valgt det først. Det medfølger nok også at man må velge mellom pen og dum eller stygg og smart. Vi vet jo hva hun ville valgt der. Så intelligensen trenger hun ikke tenke på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen
Ikke for å være uforskammet, men jeg ville satset på et grammatikkurs, hvis jeg var deg. Du skryter av at du er så pen i mange temaer(veldig lett å kjenne igjen), men du skriver jo så forferdelig. Det er OK å kombinere skjønnhet med intelligens.

Det viktigste er jo at dere forstår hva jeg skriver ....! HVOR er inteligensen til dere som kritiserer andres rettskriving lurer nå jeg på ? Syns du at du er noe smart når du gjør det ?

Eks : på skriftlig eksamen i eks : historie eller samf.fag - kunne jeg fått 6 i standpunktkarakter - selv med litt dårlig gramatiikk / skrivefeil på eksamen .Om jeg var kunnskapsrik og visste og husket allt .

Mens eks DU som skriver uten noen rettskrivingsfeil - kunne faktisk STRØKET på eksamen i histori -forde du var helt kunnskapsløs om EMNET ? ...he he

HVOR er inteligensen ? Ja bare spør du : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Nei, ifølge WW må du jo velge mellom pen og fattig eller stygg og rik, hvor hun ville valgt det først. Det medfølger nok også at man må velge mellom pen og dum eller stygg og smart. Vi vet jo hva hun ville valgt der. Så intelligensen trenger hun ikke tenke på. ;)

Er ikke skryt - er bare fakta ! he he

Jeg syns TS skal bare overse de misunnelige stygge veninnene sine - og FRYDE seg over at hun var så heldig å bli født PEN ! Det er en VUGGEGAVE å være det og ingen selvfølge .Ikke rart folk er misunnelig TS . Og det må man bare ta konsekvensene av - om man er født pen . Herlighet - " noen " ulemper ved det - må man da takle .En kan ikke få ALLT man vil ha her i livet .Så slutt å syt over det TS .

Hygg deg heller , unngå sjalu mennesker og fryd deg over det livet har å tilby DEG !

Det gjør i hvertfall jeg !

JA - misunnelige veninner kan være både ondskapsfulle og fryde seg over når andre har uflax etc osv . Men tross allt TS - Du er sikkert sjeleglad du selv ikke er som dem ? DET ER JEG ....SMILE !

Jeg ville IKKE BYTTET - vært på den andre siden ....( stygg og dårlig personlighet ) i tillegg .....he he Bedre å være snill og pen ....mye bedre ! Og elsket av alle h he

KLEM WW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan dra gutter ved å være pen, og man kan dra gutter ved å ha en sjarmerende og åpen personlighet.

Man kan fikse på utseende sitt på alle mulige måter. Selvbruning, hairextensions, plastiske operasjoner, trenings, ville slankekurer, sminke og klær.

Man kan også jobbe med selvtilliten, lese bøker, øve seg og lære å bli en flørtete, åpen og positiv person.

Hva man velger å gjøre, er opp til en selv. Noen mennesker når bare ikke opp til den 10'eren på skjønnhetsskalaen, uansett hvor mye de prøver. Men de kan lett bli en 10'er (og vel så det) ved å bruke personligheten.

De alle fleste foretrekker dessuten å ha en partner som de kan føre en god samtale og ha det trivelig med. Da holder det ikke lenger å bare være pen. Men det å ta vare på seg selv er likevel et must for å bevare et godt samliv.

Det er ikke din feil at du er penere enn venninnene dine. Men når folk på forumet skriver at du burde få deg nye, og penere venner, så blir det bare for dumt i mine øyne. Det er da idiotisk at du skal få deg nye venner hvis du trives med de vennene du har!

Hvis du virkelig føler at det er et stort problem at du alltid er den som blir sjekket opp, så må du hjelpe venninnene dine! Gi dem komplimenter når de ser bra ut, dra dem med til frisør eller treningsstudio hvis de trenger det. Anbefall bøker som selvtillit hvis de sliter med dårlig selvtillit. Det er ikke bare ditt ansvar å få dem "opp på ditt nivå", men gode venner hjelper hverandre, ikke sant?

Det å bli sjekket opp på byen, er også et utrolig ego-boost. Hvorfor introduserer du ikke guttene som sjekker deg opp, for venninnene dine? Hvis gutten sier at han liker å reise, så forteller du at venninna di akkurat har kommet hjem fra backpackertur i Australia. Bruk naturlige ting som knytepunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...