Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Har datet en fyr i over 5 mnd og vi var veldig seriøse sammen en stund og veldig forelsket. Vi er begge i slutten av tjueårene. En dag kuttet han alt og grunnen var jobben hans, at han ikke klarte å gi både meg og jobben alt som kreves. Jeg godtok det og trakk meg tilbake. Likevel kommer han tilbake og savner meg og er utrolig glad i meg, men han kan fortsatt ikke ha et seriøst forhold til meg. Han vil fortsette å møtes og alt han sier og gjør er veldig motstridende og jeg sitter igjen og er veldig forvirret, usikker og ikke minst, kjempeforelsket og sier nesten at alt er ok. Føler jeg må sette punktum og enten be han om å ta meg eller være uten. Jeg klarer ikke fortsette på denne måten. Kan noen gi meg noen råd. Bruker han meg bare?
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Dette er jo genialt... Igjen, hvorfor skal jeg ikke behandle damer som en dritt? Jeg har ennå ikke fått en god grunn for å la være...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Har datet en fyr i over 5 mnd og vi var veldig seriøse sammen en stund og veldig forelsket. Vi er begge i slutten av tjueårene. En dag kuttet han alt og grunnen var jobben hans, at han ikke klarte å gi både meg og jobben alt som kreves. Jeg godtok det og trakk meg tilbake. Likevel kommer han tilbake og savner meg og er utrolig glad i meg, men han kan fortsatt ikke ha et seriøst forhold til meg. Han vil fortsette å møtes og alt han sier og gjør er veldig motstridende og jeg sitter igjen og er veldig forvirret, usikker og ikke minst, kjempeforelsket og sier nesten at alt er ok. Føler jeg må sette punktum og enten be han om å ta meg eller være uten. Jeg klarer ikke fortsette på denne måten. Kan noen gi meg noen råd. Bruker han meg bare? Krever du så mye som du får det til å høres ut som?. Synest det er bare teit å legge skylda på jobben uansett. kommer ann på situasjonen, men vist du prøver å få tak i han.. kan han jo i det miste si at han er veldig opptatt med jobben. Er du ute etter er seriøst forhold? siden han ikke kan ha det med deg...? vist han sier noe og gjør noe annet sier det jo mere om hvilken person han er.
Gjest Fiskepasta Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Dette er jo genialt... Igjen, hvorfor skal jeg ikke behandle damer som en dritt? Jeg har ennå ikke fått en god grunn for å la være... Fordi du er bedre enn som så? Du har helt rett, mange kvinner faller for drittsekker. Men en del av oss gjør ikke det. Og vi er, for å være bånn ærlig, bedre for det. Vi er vanskeligere å finne, men vi er verdt det. Nå har jeg riktignok fått inntrykk av at du ikke behandler damer særlig bra fra før av, men jeg velger å tro at dette er et onlineutrykk. Fordi jeg kan. Og jeg kan ikke overtale deg på noe vis, det er uansett ikke min jobb. Det må nesten være helt opp til deg. Men jeg vet at du ikke får det du egentlig vil ha ut av å være en drittsekk, i alle fall ikke om du gjør det i mot det du føler er din sanne natur. Jadda, noen damer vil falle for deg, og du vil avsky de for det. Du vil bare bli bitrere og bitrere, og de damene som du virkelig hadde hatt det bra med vil gå forbi deg på grunn av det. Den dårlige sexen og kjønnsykdommene du får for det, er ikke verdt det. Folk flest er idioter. Menn og kvinner. Det er en beklagelig sannhet. Det i seg selv er ingen god grunn til å bli en av de.
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Fordi du er bedre enn som så? Øh, nei? Bedre enn hva egentlig? Du har helt rett, mange kvinner faller for drittsekker. Men en del av oss gjør ikke det. Og vi er, for å være bånn ærlig, bedre for det. Vi er vanskeligere å finne, men vi er verdt det. De fleste kvinner faller for drittsekker. Nå har jeg riktignok fått inntrykk av at du ikke behandler damer særlig bra fra før av, men jeg velger å tro at dette er et onlineutrykk. Fordi jeg kan. Og jeg kan ikke overtale deg på noe vis, det er uansett ikke min jobb. Det må nesten være helt opp til deg. Men jeg vet at du ikke får det du egentlig vil ha ut av å være en drittsekk, i alle fall ikke om du gjør det i mot det du føler er din sanne natur. Jadda, noen damer vil falle for deg, og du vil avsky de for det. Du vil bare bli bitrere og bitrere, og de damene som du virkelig hadde hatt det bra med vil gå forbi deg på grunn av det. Den dårlige sexen og kjønnsykdommene du får for det, er ikke verdt det. En har i alle fall ikke fått noe bra utav å være grei. får en ikke noe utav å være grei, vil en da tape noe på å være en dass? Neppe! En får karret til seg penger, ergo får en karret til seg en kvinne eller to og få noen knull. I tillegg får en dratt disse kvinnene med hit og dit i verden og slipper å være helt alene under fremmed himmel. Kjønssykdommer? en bruker da gummi! Svarte heller... (Merkelig hvor mange som blir sure når jeg insisterer på gummi... ) Folk flest er idioter. Menn og kvinner. Det er en beklagelig sannhet. Det i seg selv er ingen god grunn til å bli en av de. Grunnen til å bli en av dem er for å få i alle fall noe utav livet. Nå er jo livet såpass på minussiden at en ikke har mer igjen å tape. Hvorfor ikke prøve den stenen som ikke er snudd?
Gjest Reli Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Har datet en fyr i over 5 mnd og vi var veldig seriøse sammen en stund og veldig forelsket. Vi er begge i slutten av tjueårene. En dag kuttet han alt og grunnen var jobben hans, at han ikke klarte å gi både meg og jobben alt som kreves. Jeg godtok det og trakk meg tilbake. Likevel kommer han tilbake og savner meg og er utrolig glad i meg, men han kan fortsatt ikke ha et seriøst forhold til meg. Han vil fortsette å møtes og alt han sier og gjør er veldig motstridende og jeg sitter igjen og er veldig forvirret, usikker og ikke minst, kjempeforelsket og sier nesten at alt er ok. Føler jeg må sette punktum og enten be han om å ta meg eller være uten. Jeg klarer ikke fortsette på denne måten. Kan noen gi meg noen råd. Bruker han meg bare? Hørest ut som han bare vil ha noe med deg å gjøre når han vil ha casual sex med no strings attached. Om det er greit for deg, så er vel det flott, hvis ikke bør du bare glemme han etter min mening.
kristian82 Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 (endret) Har datet en fyr i over 5 mnd og vi var veldig seriøse sammen en stund og veldig forelsket. Vi er begge i slutten av tjueårene. En dag kuttet han alt og grunnen var jobben hans, at han ikke klarte å gi både meg og jobben alt som kreves. Jeg godtok det og trakk meg tilbake. Likevel kommer han tilbake og savner meg og er utrolig glad i meg, men han kan fortsatt ikke ha et seriøst forhold til meg. Han vil fortsette å møtes og alt han sier og gjør er veldig motstridende og jeg sitter igjen og er veldig forvirret, usikker og ikke minst, kjempeforelsket og sier nesten at alt er ok. Føler jeg må sette punktum og enten be han om å ta meg eller være uten. Jeg klarer ikke fortsette på denne måten. Kan noen gi meg noen råd. Bruker han meg bare? Er jo mulig å ha jobber som er så krevende og som tar så mye av tiden til en person, at det rett og slett ikke funker med et seriøst forhold. Eller at personene rett og slett ikke orker det da, har for mye å gjøre fra starten av lissom. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke helt at noen gidder å ha en sånn type jobb, hvis det innebærer at alt av forhold, familie etc. må forsakes. Men er jo mulig han også bare utnytter deg, eller vil ha det mer useriøst og bruker jobben som en unnskyldning for å slippe et seriøst forhold. Hvor ofte tar han kontakt og vil finne på noe da? Er det 3 dager i uka og hver helg, så har han jo tydeligvis nok tid, så da er det nok heller at han ikke vil ha noe seriøst forhold. Endret 8. juli 2009 av kristian82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå