Gjest Gjest_sofi_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 møtte en mann på byen for en stund siden som kysset/slikket meg i ørene. har aldri opplevd noen som gjorde det på den måten før. var en jeg var sammen med en gang som stakk tunga i øret men det var bare nasty. men han her visste hva han gjorde og det var veldig deilig og opphissende. (hva heter det egentlig?) noen andre som blir kåt av slikt?
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 For min del er øret en erogen sone ihvertfall, så kan forstå at det var opphissende. Tunge i øret høres ut som litt for mye for min del, men øreflipp og resten av det ytre øret kan nok funke
Brand Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Varm og tung pust i øret er en vinner! Tunge blir litt drøyt.
Hilde! Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Ja, øret er definitivt en erogen sone for meg. Utenpå, ikke inni.. Får gåsehud over hele meg hvis det gjøres/kjæles med på riktig måte
Gjest Gjest_sofi_* Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 er det sjeldent å finne en mann som kan (og vil) gjøre dette riktig? han jeg er sammen med nå nekter å gjøre det pga redd for ørevokssmak på tunga :s
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Ja, herregud for et rush det gir å bli "ørekost" Jeg får rett og slett gåsehud på hele kroppen når typen går løs på øret mitt! Blir faktisk nesten for mye for meg, så han får bare lov noen få sekunder av gangen
Gjest EmilyLane Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Utå på øret går bra...huska jeg data en fyr som var veldig flink til å kline, men han skulle absolutt ha den hersens blaute tunge langt inni ørevoksen min. Ugh.
Elita Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 møtte en mann på byen for en stund siden som kysset/slikket meg i ørene. har aldri opplevd noen som gjorde det på den måten før. var en jeg var sammen med en gang som stakk tunga i øret men det var bare nasty. men han her visste hva han gjorde og det var veldig deilig og opphissende. (hva heter det egentlig?) noen andre som blir kåt av slikt? Kosing med øret har ingen virkning på meg, men på mannen min kan jeg bare såvidt komme borti før han er klar. Er en fin "startknapp" hvis jeg har lyst på litt action, da er han klar med en gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå