Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Vi har bestemt oss for å gifte oss neste år. Vielsen skjer i utlandet, sammen med forlovere. Ingen andre enn de vet at vi skal gifte oss. Noen uker etter at vi kommer hjem skal vi ha et selskap sammen med familie, og fest sammen med venner. (fredag+lørdag)Dette pga div anstrengte forhold i familien, og pga ene familien er strengt i mot alkohol. Så det er ikke aktuelt å kombinere fam+venner, det er ikke aktuelt med feiring uten alkohol, det er ikke aktuelt å utelate venner. Ergo feirer vi tre ganger... Brudekjole tre ganger... Tre bryllupsmiddager...(koldtbord på selskap/fest, 3 retters på selve bryllupsdagen) Drar jeg den litt for langt?
leirbål Skrevet 8. juli 2009 #2 Skrevet 8. juli 2009 Nei. Hvis det er det dere ønsker er det jo greit. Bare husk at kjolen sannsynligvis blir skitten på fredagen, og det skal godt gjøres å rense den til lørdagen.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Nei, vi gjør det akkurat sånn! Gifter oss i utlandet i helga, har en middag for nærmeste familie helga etter, og en fest for venner helga etter det!
Gjest TS Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Du som også skal ha det slik.. Skal du ha brudekjole 3 ganger?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Du som også skal ha det slik.. Skal du ha brudekjole 3 ganger? Jepp! Det skal jeg!
Mirina Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Det høres ut som et veldig smart opplegg! Men du trenger vel bare brudekjole på selve dagen? På de to andre feiringene kan du jo ha fine selskapskjoler.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Joda, kan jo det.. Men har jo litt lyst at familie og venner skal få se meg med kjolen på også da.. Vi tenkte å ta byllupsbildene her hjemme, så kommer til å ta de den dagen vi skal ha familieselskapet, å da må jeg jo ha kjolen på. Jeg vil jo fortsatt være BRUD, og ikke ha likt antrekk som de andre gjestene.. Bare begynte å tenke at jeg drar det hele litt langt, med tre fester... Men pga familieforholda seg jeg liksom ikke noen annen utvei.. Vil jo så gjerne inkludere alle, ha fest sammen med alle, bare ikke samtidig.. :gjeiper:
leirbål Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 Jeg ville satt pris på å se en venninde eller slektning i brudekjole, selv om det ikke var på selve dagen. Så kos deg med festene deres.
Sunshine Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Du kan jo kjøpe billige kjoler på ebay, så 3 kjoler derfra blir likevel billigere enn 1 kjøpt i salong i Norge. Go for it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå