Gjest Donna Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg lurer på om man kan bli gravid mens man har mensen og mannen spruter inni? Eller er det trygt da - siden eggene er på vei ut? eller hvordan det nå er :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Unødvendig kommentar. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja, du vet jo alt i hele verden, Minnie. Virgo; ja du kan bli gravid, men sjansene er ofte litt mindre enn ellers. Men man bør beskytte seg til enhver tid, ikke alltid kroppen gjør det den skal til enhver tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 :oops: man kan ikke vite alt vel ....det er jo derfor jeg spør ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja, du kan blir gravid selv om du har mensen. Minnie Deler av innlegget er slettet. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 :oops: man kan ikke vite alt vel ....det er jo derfor jeg spør ....... Og akkurat det er det man skal gjøre!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 I teorien kan man bli gravid selv om man har mensen, siden det ikke er noe i veien for at man kan ha eggløsning samtidig. Sannsynligheten for at dette skal skje er liten, men helt sikker kan man aldri være. Moralen er derfor at dersom man absolutt ikke vil bli gravid, så er det ingen dager som er helt sikre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg visste ikke det. Har vel hørt at sikre perioder ikke er sikre - men prevensjon er heller ikke hundre prosent sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har ryddet tråden for unødvendige kommentarer. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 takk Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå