Bagett Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hva syntes dere om jenter med fire tonn brunkrem og anna sminke i ansiktet? Fra fjortisalder og opp te 20 år! Fint eller stygt? Endret 7. juli 2009 av Bagett
juliane Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Når du spør på den måten (oversminka + fire tonn brunkrem) blir jeg veldig overraska om noen sier at de syns det er fint. Snakk om ledende spørsmål! Og nei, det er ikke fint.
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes det er grusomt. Bare det å kalle det brunkrem og ikke foundation vitner jo om manglende kunnskaper... Og det er gjerne de jentene med en brun maske som slutter skarpt ved haka... Det er fryktelig få av de som kan sminke seg, og jeg kjenner jeg grøsser litt ved tanken på hvordan huden deres må ha det under det laget med sparkel de har smørt på seg.
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Jeg ler rått inne i meg hver gang jeg ser noen slike
Fandenivoldsk Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Vel, siden jeg liker stiler som f.eks Manba så har jeg vel egentlig ikke rett til å si noe Men sånn typisk "fjortis"-sminke med orange foundation og klumpete mascara som jeg har sett en del av her i Norge synes jeg ikke er fint nei. Endret 7. juli 2009 av Fnisu
Gummiloppa Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Syns det er helt grusomt... Syns synd på jenter som ikke ser hvor stygt det er. Tror de har veldig dårlig lys på badet, og ikke er klar over hvordan de ser ut i dagslys.
Gjest Pet Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 La fjortissene holde på. Det nytter ikke å si noe til dem uansett. De finner tidsnok ut at less is more. De har sin egen greie, skjønner du, som bare er forbeholdt folk på deres alder.
Aftensol Skrevet 9. juli 2009 #8 Skrevet 9. juli 2009 La fjortissene holde på. Det nytter ikke å si noe til dem uansett. De finner tidsnok ut at less is more. De har sin egen greie, skjønner du, som bare er forbeholdt folk på deres alder. Tror jeg må være enig med deg... Lillesøsteren min er inne i en sånn fase.. Og ingen ting av det vi sier til hun går inn... Haugevis av sminke, alt for mye sparkel på huden (som plutselig slutter ved haken!), ihjelbleiket tupert hår, selvfølgelig med løshår i tillegg... Det ser ikke ut, men vi regner med at det er en periode som snart er ferdig Kan også legge til at klesstilen er i samme gate som sminken... Liker ikke klærne som er populært blant fjortissene for tiden, og er glad det ikke var så ille når jeg var på den alderen! Nå er det jo om å gjøre å kle på seg minst mulig, og sminke seg mest mulig...
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 (endret) Tenker at folk gjør som de vil! :-) Endret 9. juli 2009 av Trampe
Mirina Skrevet 9. juli 2009 #10 Skrevet 9. juli 2009 Det er vel ingen andre enn dem selv som synes det er fint.
Minttu Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 De kan få lov til å gå sånn, for da har jeg noe å le av! :D Foundation som du så tydelig ser er mørkere enn hudfargen må jo benyttes. Må gjerne stoppe ved halsen slik at halsen og nakken er bleikere, om man smører halsen men ikke brystkassa og har deen utringa toppen så er jo det helt greit! Også må man jo ha på seg masse mascara, slik at vippene er tjukke og klumpete, i tilleg må man ha på masse eyeliner, og alt må være sort! Blush er jo også et must, gjerne en skikkelig strek på kinnet i altfor brun farge eller skikkelig rosa eller rød. Man må jo så klart ha høyt hår, gjerne bruke en halv boks med hårspray om gangen. Det må gå bakover og stå litt opp på toppen, så henger det sånn ned bak og over skuldrene, dette må man jo så klart bruke rettetang på flere ganger om dagen. Løv it lzzm <3<3<3
Bagett Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. juli 2009 De kan få lov til å gå sånn, for da har jeg noe å le av! :D Foundation som du så tydelig ser er mørkere enn hudfargen må jo benyttes. Må gjerne stoppe ved halsen slik at halsen og nakken er bleikere, om man smører halsen men ikke brystkassa og har deen utringa toppen så er jo det helt greit! Også må man jo ha på seg masse mascara, slik at vippene er tjukke og klumpete, i tilleg må man ha på masse eyeliner, og alt må være sort! Blush er jo også et must, gjerne en skikkelig strek på kinnet i altfor brun farge eller skikkelig rosa eller rød. Man må jo så klart ha høyt hår, gjerne bruke en halv boks med hårspray om gangen. Det må gå bakover og stå litt opp på toppen, så henger det sånn ned bak og over skuldrene, dette må man jo så klart bruke rettetang på flere ganger om dagen. Løv it lzzm <3<3<3 Hehe;)
The Kitten Skrevet 9. juli 2009 #14 Skrevet 9. juli 2009 Hva syntes dere om jenter med fire tonn brunkrem og anna sminke i ansiktet? Fra fjortisalder og opp te 20 år! Fint eller stygt? Jeg synes ikke det er særlig pent.
Bagett Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. juli 2009 De kan få lov til å gå sånn, for da har jeg noe å le av! :D Foundation som du så tydelig ser er mørkere enn hudfargen må jo benyttes. Må gjerne stoppe ved halsen slik at halsen og nakken er bleikere, om man smører halsen men ikke brystkassa og har deen utringa toppen så er jo det helt greit! Også må man jo ha på seg masse mascara, slik at vippene er tjukke og klumpete, i tilleg må man ha på masse eyeliner, og alt må være sort! Blush er jo også et must, gjerne en skikkelig strek på kinnet i altfor brun farge eller skikkelig rosa eller rød. Man må jo så klart ha høyt hår, gjerne bruke en halv boks med hårspray om gangen. Det må gå bakover og stå litt opp på toppen, så henger det sånn ned bak og over skuldrene, dette må man jo så klart bruke rettetang på flere ganger om dagen. Løv it lzzm <3<3<3 haha xD Du beskrev akkurat venninna mi Hun e 19 og gjer dt:S
Gjest qwe Skrevet 11. juli 2009 #16 Skrevet 11. juli 2009 haha xD Du beskrev akkurat venninna mi Hun e 19 og gjer dt:S så god venninne er du...
Gjest Stjernedryss Skrevet 11. juli 2009 #17 Skrevet 11. juli 2009 (endret) For meg virker det som du laget denne tråden for å henge ut noen TS. Jeg vil si det er en mer fjortisting å gjøre en å sminke seg litt for mye/feil. Virker som du var spesifikt ute etter å henge ut venninna de også. Hvem av dere to som er mest fjortis skal jeg ikke uttale meg om. Endret 11. juli 2009 av Stjernedryss
Jade Skrevet 11. juli 2009 #18 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Jeg synes du skal gi venninnen din en innføring i sminke en kveld. Det er vel også noen sminkekjeder som gir sminkekurs også. Nei, jeg synes ikke det er fint med 4 tonn sminke. Det sier seg vel selv. Synes ikke det er pent når man ikke kan se huden igjennom det vedkommende har smurt/kostet utover i ansiktet sitt. Liker best når det bare jevner ut huden, og man kan se nyansene "igjennom" sminken. Klumpete mascara er heller ikke fint :O Eller øyenskygge som ikke er duset ut i overgangene/ytterkantene, og som kanskje attpåtil drysser... Leppestift utenfor leppene (et tappert forsøk på å forstørre leppene) og alt for mye rouge. Også fælt når øyne, lepper og kinn krangler om oppmerksomheten! Må også legge til at det er ikke bare fjortiser som sminker seg slik... Har sett noen i 50-70 års-alderen som for lengst burde hivd den svarte flytende eyelineren og krittkvite øyenskyggen sin i søpla.... Endret 11. juli 2009 av Jade
Gjest Maxtor Skrevet 12. juli 2009 #19 Skrevet 12. juli 2009 Formuleringen av spørsmålet var veldig rar. Er som å spørre om noen som syns mat som smaker ekkelt er godt =Þ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå