Gå til innhold

Superbillige bind og tamponger

Fremhevede innlegg

Skrevet

OK, da har jeg vært og kjøpt "First Price" truseinnlegg og bind og sistnevnte er nå "montert". Det som jeg synes var negativt at de (I hvert fall ikke der jeg handlet) hadde bind uten vinger siden jeg foretrekker bind uten. Førsteinntrykket da jeg åpnet pakken var at bindet er like tynt som Libresse/Always sine, men den "anatomiske" utformingen var helt fraværende. Det vil imidlertid gå minst et par timer før jeg kan si noe om hvor godt de virker. Når det gjelder utformingen, må jeg si at truseinnleggene virker mer "lovende", men det gjenstår også å se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skiftet bind nå Leo?? Jeg er spent på hva du syntes om de nemlig :wink:

Gjest Scampi
Skrevet

Når man tenker på at det koster 60 kroner for en utepils gjør det meg ingenting å betale litt over 30 for en pakke med tamponger som jeg vet holder og er behagelige. Velvære i en liten eske vet dere :ler:

Gjest Poirot
Skrevet
Når man tenker på at det koster 60 kroner for en utepils gjør det meg ingenting å betale litt over 30 for en pakke med tamponger som jeg vet holder og er behagelige. Velvære i en liten eske vet dere :ler:

...men hva om ølen smakte det samme og koster 20 kr...? :D

Gjest sunshine-t
Skrevet

[quote="Minnie Emmerdale

Fordi det er ett guttenavn og fordi jeg ikke tror at kvaliteten er like god som mine vanlige merker.

Minnie

Gjest Poirot
Skrevet

Har nå kjøpt tampongene i påvente av neste gang... Åpnet pakken, og de ligner ob på en prikk. Skal gi beksjed når jeg har testet....

(oj, oj, dette blir spanande!!)

Skrevet

Jeg sitter parat og venter i spenning på neste episode :ler:

Skrevet

Har også kjøpt First Price på Meny idag. Syns de var helt ok jeg. De er jo så tynne så det gjør ikke noe om de ikke er så fint formet. Syns egentlig bare det er en fordel jeg. Mindre fare for søl.

Skrevet

Men.. hvorfor koster plutselig blå ob nå plutselig bare halvparten enn de andre fargene? Dette fenomenet har jeg sett på Rimi. Og nå ser jeg altså at Rema gjør det. Skal vi nå få tilgang på billigere sanitetsprodukter, eller skal de gå ut av produksjon?

Skrevet

Oj, glemte hele greia, jeg :oops: . Vel, det tyder vel på at det fungerte helt greit. Det jeg likte/liker best er faktisk at overflaten er mindre "plastikkaktig" enn på Libresse/Always. Nå skal det også sies at jeg prøvde bindene helt mot slutten da jeg ikke blør særlig mye. Den virkelige ildprøven kommer om et par uker :blunke: . Truseinnleggene er akkurat som andre truseinnlegg - bare billigere.

Skrevet

Jeg er ikke noen merkefreak, men når det gjelder bind så er det bare Allways som er gode nok for meg. Libresse suger... eller det er nettopp det de ikke gjør :blunke: Og jeg kan vanskelig forestille meg at andre merker kan være like bra som Allways. Moderen mener at jeg skal holde meg til norske merker og at det bare er markedsføringen som gjør at man kjøper de dyre merkene, men for meg gjelder ikke det i hvert fall.

Kan godt hende jeg prøver First Price hvis jeg er i en butikk hvor de selges, men da må jeg i hvert fall ha Allways i skapet som back up..

Skrevet
Libresse suger... eller det er nettopp det de ikke gjør :blunke:
:Nikke: De lekker!
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har nå prøvd First Price i noen dager. Må si jeg er svært positivt overrasket, liker de faktisk bedre enn ob! Det dummeste er at tråden er veldig tettpkket, og må trekkes (nesten) ut av tampongen. Har ikke lekket noe.

Konklusjon: First Price bør prøves, koster 9,90. Jeg skal fortsette med de.

Skrevet

Jeg tester First Price nå. Tampongene er ok - men jeg liker ikke de buede kanalene -det virker som om blodet renner renner inni disse og så kommer ut på den andre siden - og om det renner masse sånn så vil man jo til slutt lekke .......Men de er ok å sette inn - og de er billige....

Bindene har myk og behagelig overflate !!! ikke sånn som always /libresse har/har hatt .........den plastiklignende .........

Her nettopp begynt testingen - mer kommer senere om jeg forandrer mening :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Har vurdert å prøve dem selv (men handla på en annen butikk da jeg hamstret slike for denne måneden, så det må bli en annen gang)

Det eneste som er: de har dem (i alle fall på min kiwibutikk) baer i EN størrelse, "normal". For meg som bruker mest "mini" (p-pille-knasker som ikke blør så masse) er jo det dumt da. Ja, like irrierende at det er den BLÅ ob de selger rimeligere enn de andre fargene (og at man aldri får velge hvilket merke man vil ha om man skal ha de små gule, for da er et bare ob de selger)

Men truseinnleggene har jeg prøvd, og de funker i alle fall utmerket (og klærne mine blir helt rene med first price vaskepulver, myke av tøymykneren, og bare vent, spagettien er sikket like mettende den også...)

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve de neste gang. Kommer tilbake med testresultatene da :D

Skrevet

Min er faring så langt er at tampongene loer ..............

men de virker nå .........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...