Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Så at Meny har begynt å selge noen hvite (?) pakker med bind og tamponger som koster 9 kr. Noen som har prøv disse? Selv bruker jeg ob og har akkurat gått over til Hakon bind (synes disse er like ok om natten som Libresse). Hater å betale 100 kr hver mnd for å ha mensen, 30 kr hade vært mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 For meg er det noe helt fundamentalt galt med å bruke bind/tamponger som heter "Hakon". Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Nei - men bruker Lit-Let's som de selger på sparkjøp - det er gode tamponger. Hvor selges disse andre da? Og helt enig - det er veldig dyrt å ha mensen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Fordi det er nesten et guttenavn, eller fordi det er billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 jeg kjøper billigtamponger av dubiøst merke hehe til 1 euro for 32 stk tamponger og jeg bruker ca 15 tamponger hver mens (blør bare et par dager hver gang).... billig billig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja det var ikke mye gjennomtenkt av Hakon gruppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvor selges disse andre da? Var litt kjapp på tastaturet. På Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Fordi det er nesten et guttenavn, eller fordi det er billig? Fordi det er ett guttenavn og fordi jeg ikke tror at kvaliteten er like god som mine vanlige merker. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Noe sier meg at produksjonskostnaden pr. bind/tampong ikke kan være mer enn max. noen få øre. Det brukes ufattelig mye penger på markedsføring av merker som Libresse, Always og OB og hvem tror dere betaler for denne markedsføringen? Selvfølgelig er det forbrukerene! Jeg vil anta at det er fullt mulig å produsere og selge fullgode bind/tamponger til en langt lavere pris enn hva som er tilfelle med de ovennevnte merkene. Det er bare det at jeg aldri får meg til å prøve noe annet. Denne "merkebevisstheten" m.h.t. til disse produktene er jo (kanskje) bare tull, så neste gang skal jeg gjøre et forsøk med noe annet. Det skader jo ikke å prøve! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Nå tenker ikke jeg helt på om det heter guttenavn, jentenavn eller reklamenavn det jeg bruker når jeg har mensen. Disse nye heter First Price og var helt bra syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #11 Del Skrevet 31. juli 2003 First Price selges også på Bunnpris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. juli 2003 #12 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja det burde jo være teoretisk mulig at noen andre enn de annerkjente produsentene kunne klare å lage tamponger og bind som var brukbare. Skulle ikke tro man trengte noen doktorgrad for det... Løp og prøv! Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #13 Del Skrevet 31. juli 2003 De til Hakon synes jeg er helt ok, tynne og god oppsuging. Men neste gang skal jeg teste ut de på Meny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 31. juli 2003 #14 Del Skrevet 31. juli 2003 Tror de er like bra jeg. OB har jo blitt helt elendig nå etter at de begynte å loe sånn. Tror jeg må prøve disse neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 31. juli 2003 #15 Del Skrevet 31. juli 2003 First Price er veldig bra. Men jeg blør bare i sånn ca 2-3 dager... og veldig lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. august 2003 #16 Del Skrevet 1. august 2003 Rettelse: Bindene til Rimi heter ikke Hakon, de heter Rimi super Ultra (eller noe sånt). Altså ikkke noe guttenavn, siden det var et viktig argument for noen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 1. august 2003 #17 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg har faktisk erfaring med at hakon sine produkter stort sett er bra. Jeg vet også at Hakon sine produkter er produsert av de "rette" produsentene som produserer de dyre produktene. Selv om jeg aldri har brukt hakon bind da, for jeg visste nemlig ikke at det fantes - men nå skal både det og meny prøves ut. Butikkskjeder bruker litt energi på å holde kvaliteten på disse produktene oppe faktisk, det er ikek det samme som om man hadde handlet et billigmerke på spareland. Jeg syns du skal prøve, for det skal jeg. Dersom det er pyton var det jo ikke mer enn en tier heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 Hvis du er ute etter billige tamponger koser blå OB 11kr og rosa 15kr på Rema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2003 #19 Del Skrevet 1. august 2003 Kiwi fører first price og har frist price bind til en tier. Har ikke somla meg til å prøve de enda men så fort lageret går tomt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 1. august 2003 #20 Del Skrevet 1. august 2003 Hvis du er ute etter billige tamponger koser blå OB 11kr og rosa 15kr på Rema. På Rimi og noen Rema butikker koster Always for tiden 14 kr for alle størrelsene de hadde der (gul/grønn/rosa eller no´ - bruker bare den ene, jeg....) Det er jo heller ikke så værst pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå