Gå til innhold

Puling eller elskov?

Anbefalte innlegg

Gjest Madre Mia
Skrevet
Hehe, vel, kanskje jeg er rar? Er ikke spesielt romantisk av meg, vil heller ha ekte en romantisk -og ordet elskov høres for meg ut noe som kunne kommet ut av en av disse "romantiske husmor pocketbøkene". Om en gutt hadde ordnet røde roseblader utover sengen og bedt meg om min hånd for å utøve litt elskov -vel da hadde jeg sannynligvis ledd og håpet på at det hele var tull. Hvis ikke så hadde det nok blitt litt turn-off! ;)

Greit å ha det koselig i ny og ne med både piknic, vin (helst øl men..) og gitaren, men går det over i klisjeaktig romantisk kliss så løper jeg med de beina jeg har!

Vi kan vel bare si at det er heldig at vi alle er forskjellige, siden det ser ut til at alle hannkjønn er like forskjellige som oss -dermed blir det nok minst en til hver! ;)

Om en mann hadde strødd senga full av roseblader, hadde han neppe trengt å be om min hånd! Da hadde jeg godvillig jumpet opp i senga og elsket med ham til himmelen ramla ned! Åh huff, nå ble jeg litt het her!

Næmen jøss, kanskje jeg er av den romantiske typen. Det har jeg aldri trodd!

Skrevet (endret)

:fnise: Som sagt, bra vi er forskjellige! ;)

Edit: Måtte bare legge til at jeg heller ikke er over meg over ordet pule, kanskje fordi jeg egentlig snakker trøndersk og på trøndermål høres det ordet nesten grotesk ut, spesielt på fylla! :ler:

Endret av Colargol
Skrevet

Ikke noen fan av elsking eller elskhov. Skalaen går fra puling til skjending om jeg får velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...