Gjest Madre Mia Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Det er forskjell, ikke sant? Som oftest blir det til at man puler fordi man er seksuelt opphisset, men jeg har faktisk også opplevd å gå til sengs med en mann som har elsket meg med hjerte og sjel så inderlig at det overhodet ikke kan kalles for puling. Det begynte ikke kroppslig, men med slike ærlige kjærlighetsuttrykk at det endte med en utenomjordisk elskov helt uten sammenligning. Har heller aldri, verken før eller siden, fått en slik orgasme. Hvordan gjør dere det, elsker eller puler dere? Edit. trykkleif Endret 7. juli 2009 av Madre Mia
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Det er forskjell, ikke sant? Som oftest blir det til at man puler fordi man er seksuelt opphisset, men jeg har faktisk også opplevd å gå til sengs med en mann som har elsket meg med hjerte og sjel så inderlig at det overhodet ikke kan kalles for puling. Det begynte ikke kroppslig, men med slike ærlige kjærlighetsuttrykk at det endte med en utenomjordisk elskov helt uten sammenligning. Har heller aldri, verken før eller siden, fått en slik orgasme. Hvordan gjør dere det, elsker eller puler dere? Edit. trykkleif Begge deler, selvfølgelig! Det kommer bare an på hvem man gjør det med.
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Det er forskjell, ikke sant? Som oftest blir det til at man puler fordi man er seksuelt opphisset, men jeg har faktisk også opplevd å gå til sengs med en mann som har elsket meg med hjerte og sjel så inderlig at det overhodet ikke kan kalles for puling. Det begynte ikke kroppslig, men med slike ærlige kjærlighetsuttrykk at det endte med en utenomjordisk elskov helt uten sammenligning. Har heller aldri, verken før eller siden, fått en slik orgasme. Hvordan gjør dere det, elsker eller puler dere? Edit. trykkleif Ja,takk begge deler - men til hver sin tid.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Begge deler, men alt til sin tid, ja. Noen ganger er det bare ren lyst og pulings som gjelder. Andre ganger er det romantikk og elskov
Elita Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Det er forskjell, ikke sant? Som oftest blir det til at man puler fordi man er seksuelt opphisset, men jeg har faktisk også opplevd å gå til sengs med en mann som har elsket meg med hjerte og sjel så inderlig at det overhodet ikke kan kalles for puling. Det begynte ikke kroppslig, men med slike ærlige kjærlighetsuttrykk at det endte med en utenomjordisk elskov helt uten sammenligning. Har heller aldri, verken før eller siden, fått en slik orgasme. Hvordan gjør dere det, elsker eller puler dere? Edit. trykkleif Begge deler - kommer ann på dagsformen og humøret der og da. (Alltid med min kjære gjennom mange år.)
Hilde! Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Som de andre her sier: begge deler, etter dagsform/humør/stemning
sleazejenta Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Her i gården er det nok for det meste god gammeldags pulings, gitt Hender jo at det skjer på den rolige, romantiske måten også. Men det er ikke ofte kan man si. Og det er jeg helt fornøyd med, trenger det hardt og hurtig for å få noe ut av det.
Colargol Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Er mest for pose og sekk jeg også gitt, bare jeg får lov til å slippe å bruke ordet elskov!
Gjest Madre Mia Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Er mest for pose og sekk jeg også gitt, bare jeg får lov til å slippe å bruke ordet elskov! Hva er galt med ordet elskov? Jeg liker ikke ordet pule, synes det er dumt og billig. Kanskje jeg er litt gammeldags...
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Har kjørt elskov før men har gitt opp det feltet. Så herfra og ut er det bare puling.
Gjest Madre Mia Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Har kjørt elskov før men har gitt opp det feltet. Så herfra og ut er det bare puling. Hva skjedde???
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Hva skjedde??? At en la hele sitt hjerte i forholdet og endte opp med å bli rævkjørt. Mer enn én gang... Mao, jeg bruker ikke mer tid og krefter på noe som ikke eksisterer. Selv om sex kombinert med følesler er den ultimate rusen.
FantasDick Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Vi gjør nok også begge deler, men vi puler nok mest. Vi elsker sjeldent, da ingen av oss har "behov" for det. Det blir som regel svært intimt med tårer og hele pakken når vi elsker, og vi trenger ikke så følsomme stunder så ofte.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Jeg liker rå puling best, så kan man heller kose og kjærtegne etterpå.
Hinata Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Nutildax blir det utelukkende ru**ing Bra det er flere enn meg
Gjest Madre Mia Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 (endret) At en la hele sitt hjerte i forholdet og endte opp med å bli rævkjørt. Mer enn én gang... Mao, jeg bruker ikke mer tid og krefter på noe som ikke eksisterer. Selv om sex kombinert med følesler er den ultimate rusen. Rævkjørt....., håper du ikke mener det bokstavelig.... Nei, det er faktisk en god stund siden jeg også elsket, av kjærlighet og ikke av begjær. Savner det virkelig og det er så .....pip...... deilig! Men faren er at man ikke orker eller er interessert i bare kun en pulevenn på lange tider etter det. Endret 8. juli 2009 av Madre Mia
Gjest brutal_mann Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Rævkjørt....., håper du ikke mener det bokstavelig.... Nei, det er faktisk en god stund siden jeg også elsket, av kjærlighet og ikke av begjær. Savner det virkelig og det er så .....pip...... deilig! Men faren er at man ikke orker eller er interessert i bare kun en pulevenn på lange tider etter det. Rævkjørt som i bedratt og forlatt. Men ja, sex og følelser... Sigh... Det er det ultimate!
Colargol Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 Hva er galt med ordet elskov? Jeg liker ikke ordet pule, synes det er dumt og billig. Kanskje jeg er litt gammeldags... Hehe, vel, kanskje jeg er rar? Er ikke spesielt romantisk av meg, vil heller ha ekte en romantisk -og ordet elskov høres for meg ut noe som kunne kommet ut av en av disse "romantiske husmor pocketbøkene". Om en gutt hadde ordnet røde roseblader utover sengen og bedt meg om min hånd for å utøve litt elskov -vel da hadde jeg sannynligvis ledd og håpet på at det hele var tull. Hvis ikke så hadde det nok blitt litt turn-off! Greit å ha det koselig i ny og ne med både piknic, vin (helst øl men..) og gitaren, men går det over i klisjeaktig romantisk kliss så løper jeg med de beina jeg har! Vi kan vel bare si at det er heldig at vi alle er forskjellige, siden det ser ut til at alle hannkjønn er like forskjellige som oss -dermed blir det nok minst en til hver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå