Gå til innhold

Er disse mobilene "ut"?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal ha meg en ny mobil og har lenge ønsket meg kamskjell telefon, altså "klapp" mobil. Men noen av de jeg kjenner sier at det er såååå ut og at jeg kommer til å angre fordi de er gammle og ute av moten, at det er teit å kjøpe og ha en slik nå. Stemmer det? og hva synes du om dem?

Håper dere vil legge igjen et lite svar :) Takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest KatzenThang
Skrevet (endret)

Jeg leste i bladene Fash-ion phones og Talk like a supermodel at de klapp telefonene er soo big time out of date. = I stor tid ut av dato! Så det stemmer nok etter hva jeg skjønte av det! :sjarmor:

Endret av KatzenThang
Skrevet

Jeg synes du skal kjøpe den mobilen du vil ha, uavhengig av hva andre har bestemt er "ut" eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Siden det er slemt å si troll. Sier jeg Trull!

Skrevet

Altså, den fortsetter jo å produsere ny modeller i denne utformingen, så heeelt ute av moten kan de jo ikke være.

Folk kjøper dem jo!

Skrevet

Om det er mote eller ikke har jeg ikke greie på, men jeg har hørt fra flere at disse telefonene ofte blir ødelagte i "bretten". Enten at de knekker tvers av hvis de faller i gulvet, eller at noe av delene inni leddet blir slitt nettopp fordi telefonen brettes.

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp en klapptelefon. Det var det jeg ville ha, så får folk synes jeg er umoderne om de vil det. Det virket som om det var litt få på markedet, så det er nok ikke veldig populært, nei.

Skrevet
Jeg synes du skal kjøpe den mobilen du vil ha, uavhengig av hva andre har bestemt er "ut" eller ikke.

Enig i dette. Det er vel viktigere at du er fornøyd med telefonen enn at andre er "fornøyd" med den!

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Om det er mote eller ikke har jeg ikke greie på, men jeg har hørt fra flere at disse telefonene ofte blir ødelagte i "bretten". Enten at de knekker tvers av hvis de faller i gulvet, eller at noe av delene inni leddet blir slitt nettopp fordi telefonen brettes.

:Nikke: hadde en klapptelefon selv engang og det ble dårlig kontakt til skjermen etterhvert. Den koblet ikke alltid inn. Pappa opplevde det samme med sin.

Skrevet

Har vurdert å skaffe meg en selv siden tastelåsen alltid går av i lomma med andre mobiler.

Skrevet

Jeg foretrekker klapptelefoner. Har aldri opplevd at de har knukket i leddet eller fått dårlig kontakt. I tillegg synes jeg det er genialt at tastene og skjermen blir beskyttet. Det viste seg å være spesielt lurt nylig da telefonen min fikk seg en opplevelse med smeltet sjokolade. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Klapp telefoner har aldri solgt spesielt mye her på berget, så det er nok derfor produsentene slipper få klappmobiler i Norden. Av en eller annen grunn foretrekker de fleste nordmenn candybar telefoner. I Asia er klapptelefoner imidlertid en storselger.

Kjøp det du vil ha du.

Gjest lille_kvinne
Skrevet

Enten så er du veldig ung og opptatt av hva vennene synes, eller så tuller du og vil se på reaksjonene.

Kjøp den telefonen du vil ha, og blås i hva andre synes.

Om du skal ha en telefon kun for å imponere vennene dine så kjøp noe helt annet enn det du ønsker deg, men ikke klag når den ikke er som du ønsket ;)

Skrevet

Dette var da et pussig sprøsmål... :klø:

Jeg har hatt klapptelefon og lette desperat etter det da den jeg hadde ble ødelagt (etter fire års flittig bruk). Fant dessverre ikke noen bra klapptelefon da, men det skal jeg ha neste gang, for det er den beste telefonen jeg har hatt. Tastene er større fordi de har bedre plass og både taster og skjermen beskyttes.

Om det er ut eller ikke spilelr vel igrunnen ingen rolle..?

Skrevet

Klappmobilar er dei kulaste :) Eg såg lenge etter det no når eg kjøpte ny, men fant ingen eg likte. Kjøpte meg difor heller ein sånn dra-ut-telefon som det er så mange av for tida. Grei nok den også, men saknar litt større plass til fingrane når eg skal skrive meldingar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...