Gjest Gjest1 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 En dame jeg hadde "en del" med å gjøre for en stund tilbake kommenterte at jeg hadde "skikkelig kjolekropp" første gang hun så meg i helfigur uten klær. Jeg er ung mann, så kanskje jeg burde blitt fornærmet, men det var ikke ment som noen fornærmelse, jeg oppfattet det mer som en observasjon og at det ble sagt i en positiv tone. I ettertid har jeg stusset litt over hva hun mente. Lurer derfor på hva dere legger i det begrepet? Jeg er slank, ganske høy og har ikke kraftig kroppsbygning.
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 synes d var en rar ting å si til en mann!!men det var kanskje ment som et komplimet..?
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg tenkte "timeglass" da jeg så overskriften, så da virket det litt rart at det ble sagt til en mann. Denne damen legger nok da noe annet i begrepet kjolekropp enn meg - jeg har enda til gode å se en mann med timeglass-figur.
robotkalle Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Kanskje hun tenner på transer? Jeg syns det er hyggelig å få sånne komplimenter, jeg. Selv om det ikke er akkurat sånne komplimenter jeg rangerer høyest, så er det tross alt hyggeligere å høre fra en jente at hun gjerne også skulle vært så slank, enn å høre fra ei jente at en er spinkel, har kjerringbein, og ikke er skikkelig mann, eller f.eks homse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå