Gå til innhold

Servise


Arwen

Hvilke servise er finest?  

  1. 1. Hvilke servise er finest?

    • Ivory
      21
    • Old Luxembourg
      5
    • Gustaf
      20


Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten likte Duka Gustaf best av de tre servisene, rett og slett fordi det var så enkelt, men likevel elegant. Er lettere å variere borddekkingen når man har et servise med lite dekor på.

Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt Duka Gustaf. Liker helt klart best enkle og rene serviser uten noe dill - de er mer tidløse, og gir deg uendelig mange flere variasjonsmuligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Duka Gustaf. Liker helt klart best enkle og rene serviser uten noe dill - de er mer tidløse, og gir deg uendelig mange flere variasjonsmuligheter!!

:enig:

Selv har jeg valgt Tid, som jeg synes er helt nyyydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustaf!

Uten tvil!

Tenk på alt det fine du kan gjøre ut av det,

og alle de stilene du kan variere i!!!

Rosa duk og servietter til jentas konfirmasjon

Grankvister, tyttebær og smånisser til jul

Røde hvite og blå servietter og lys til 17.mai

Røsslyng og te-lys til høsttakkefest

bare for å nevne noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gustaf var absolutt finest. Enkelt og tidløst. Passer til alle anledninger. De to andre var rett og slett tantete (sorry) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg på og gjør slik: :enig: til sistnevnte, DUKA GUSTAF!

RÅLEKKERT!

(Og så hadde jeg valgt tekoppene - jeg syns alltid kaffekoppene i serviser er så små!!! Men det er jo en helt annen side av saken da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Ivory.

Er enig i at duka sitt er litt kjedelig, men det er jo veldig tidløst da. Det er jo også viktig...

Enig med deg.....

Det er tidløst og pent.. Har sett på dette jeg også, men valgte til slutt ett annet som er mer mønster i, men kanskje litt likt Ivory ( Cornucopia fra Wedgewood som du kan se her )

Syntes det fra Ivory var det fineste av de tre.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arwen!

Vil bare komme med en litt viktig opplysning her! Vi hadde nemlig plukket ut Gustaf som kaffeservise da vi skulle gifte oss, men etter å ha lest brosjyren litt nøye fant vi ut at det ikke tåler opvaskmaskin!! :o Vi hadde fått helt motsatt beskjed i butikken og damen ble litt paff da vi konfronterte henne med at i brosjyren som var laget stod det at det ikke tålte oppvaskmaskin! Virkelig noe å ta med i betrakningen! Vi valgte derfor Saturn Platina istedenfor.

Av de servisene dere har valgt, ville jeg satset på Ivory (med mindre dere ikke vil ta hensyn til dette med oppvaskmaskin da, for da hadde jeg valgt Gustaf).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gustav er finest!! Tidløst!

De andre tror jeg jeg hadde blitt fryktelig lei av om en stund.

Gustav kommer til å gjøre det lettere for dere å variere annet på bordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...