Arwen Skrevet 31. juli 2003 #1 Del Skrevet 31. juli 2003 Hvilke av disse servisene liker du best? Veldig forskjellige, men det er de tre vi til slutt liker Ivory Old Luxemborg Duka Gustaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 31. juli 2003 #2 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei! Jeg likte Ivory best.. Mønsteret var pent og diskret uten å være kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #3 Del Skrevet 31. juli 2003 Må jo si O L siden det er det jeg har... Men Ivory var også pent. Duka synes jeg ble litt kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 31. juli 2003 Min favoritt er Ivory. Er enig i at duka sitt er litt kjedelig, men det er jo veldig tidløst da. Det er jo også viktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 O L er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Synes Ivory var helt nydelig Deretter O L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 31. juli 2003 #7 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg likte Gustaf best! De to andre synes jeg ble enten kjedelige eller dillete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. juli 2003 #8 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg syns Gustaf var det fineste, og det jeg tror du kan få flest forskjellige bord med i årene som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 31. juli 2003 #9 Del Skrevet 31. juli 2003 Likte Ivory best :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 31. juli 2003 #10 Del Skrevet 31. juli 2003 Likte best Gustaf. De to andre falt ikke i smak i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 1. august 2003 #11 Del Skrevet 1. august 2003 jeg likte Ivory klart best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 1. august 2003 #12 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg likte Duka Gustaf best. :D Samler selv på et Duka servise - Duka Carl. Liker det enkelt, tidløst og stilfult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 1. august 2003 #13 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er ikke noe glad i for mye dill og dekor på porselenet, så jeg stemte på Gustaf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 1. august 2003 #14 Del Skrevet 1. august 2003 Vi skal samle på villeroy og boch i pearl grey ( den grå/champange fargede utgaven av ivory) Har faktisk vurdert ivory vi også, men pearl grey passer nok best til vårt bestikk som er svart skaugum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celiasse Skrevet 1. august 2003 #15 Del Skrevet 1. august 2003 Ivory.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 1. august 2003 #16 Del Skrevet 1. august 2003 Ivory likte jeg best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 1. august 2003 #17 Del Skrevet 1. august 2003 ivoiry! (for det har jeg selv, hehehe) var akkurat i tyskland og kjøpte tøyservietter og duk i samme serie! hva slags bestikk har dere/skal dere ha forresten? jeg synes ikke sølv ble noe pent til, så her ble det admiral fra hardanger bestikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. august 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 1. august 2003 Vi skal samle på villeroy og boch i pearl grey ( den grå/champange fargede utgaven av ivory) Har faktisk vurdert ivory vi også, men pearl grey passer nok best til vårt bestikk som er svart skaugum Har akkurat vært inne og tittet på Pearl Grey faktisk og likte det nesten bedre.. Vanskelig dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. august 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 1. august 2003 ivoiry! (for det har jeg selv, hehehe) var akkurat i tyskland og kjøpte tøyservietter og duk i samme serie! hva slags bestikk har dere/skal dere ha forresten? jeg synes ikke sølv ble noe pent til, så her ble det admiral fra hardanger bestikk. Har ikke bestemt oss for bestikk, tar det når vi har bestemt service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #20 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg syntes Duka Gustaf var det fineste. Mest stilrent og tidløst. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå