Gå til innhold

Servise


Arwen

Hvilke servise er finest?  

  1. 1. Hvilke servise er finest?

    • Ivory
      21
    • Old Luxembourg
      5
    • Gustaf
      20


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Må jo si O L siden det er det jeg har... Men Ivory var også pent. Duka synes jeg ble litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Ivory.

Er enig i at duka sitt er litt kjedelig, men det er jo veldig tidløst da. Det er jo også viktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Gustaf var det fineste, og det jeg tror du kan få flest forskjellige bord med i årene som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal samle på villeroy og boch i pearl grey ( den grå/champange fargede utgaven av ivory)

Har faktisk vurdert ivory vi også, men pearl grey passer nok best til vårt bestikk som er svart skaugum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ivoiry! (for det har jeg selv, hehehe) var akkurat i tyskland og kjøpte tøyservietter og duk i samme serie!

hva slags bestikk har dere/skal dere ha forresten?

jeg synes ikke sølv ble noe pent til, så her ble det admiral fra hardanger bestikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal samle på villeroy og boch i pearl grey ( den grå/champange fargede utgaven av ivory)

Har faktisk vurdert ivory vi også, men pearl grey passer nok best til vårt bestikk som er svart skaugum :)

Har akkurat vært inne og tittet på Pearl Grey faktisk og likte det nesten bedre.. Vanskelig dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivoiry! (for det har jeg selv, hehehe) var akkurat i tyskland og kjøpte tøyservietter og duk i samme serie!

hva slags bestikk har dere/skal dere ha forresten?

jeg synes ikke sølv ble noe pent til, så her ble det admiral fra hardanger bestikk.

Har ikke bestemt oss for bestikk, tar det når vi har bestemt service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...