Bjørk Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hei:) Vi skal ha noe enkel mat i bryllupet. Burde hatt Trøndersodd siden vi er i Trondheim, men min kjære er ikke så glad i det . Men noen som har et forslag på hvor en kan få billig (og mest mulig bra) gryteretter e.l i trondheim og omegn? :D
Gjest Gir_ikke_innlogget Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 TT-mat (kjøkken på Leangen) har fantastisk god catering mat og kjempeservice. Jeg opplevde akkurat tapas-bordet deres, og får lunsj fra dem hver dag, og det slår aldri feil Anbefales på det sterkeste.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hei:) Vi skal ha noe enkel mat i bryllupet. Burde hatt Trøndersodd siden vi er i Trondheim, men min kjære er ikke så glad i det . Men noen som har et forslag på hvor en kan få billig (og mest mulig bra) gryteretter e.l i trondheim og omegn? :D Hotell St. Olav i Trondheim. Har alt fra tapas og koldtbord, til gryteretter og kaker.
FireFairy Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Vi bestilte koldtbord fra to kokker. Vi hadde hørt mye bra om de og at det bestandig var masse mat til overs (viktig at det ikke blir for lite i bryllup). De serverer også annen mat, og jeg kommer absolutt til å bruke de ved en senere anledning. De var også blant de rimeligste i Trheim. De kjørte ut maten til oss, og det kostet bare 80kr (85?). Latterlig pris! Absolutt å anbefale!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Vi brukte St.Olavs catering, som holder til på sykehuset. Vi bestilte noen tillegg til det vi hadde laget selv til koldtbordet. Bl.a. kylling, eggerøre og waldorfsalat til 100 mann. Det ble kjempegodt, og prisen var helt OK (vi hadde sammenlignet med andre steder). Et annet pluss er at de er på jobb på "ugunstige" dager, som nyttårsaften for vår del, pga at de driver sykehuskantina hver dag.
Bjørk Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2009 Takk for gode tips:) Skal ta en ringerunde i dag:)
Ladylucky Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Haralds Selskapsmat er veldig veldig bra. www.haralds-selskapsmat.no Veldig hyggelige folk som egentlig kan gi deg akkurat det du vil ha
Bjørk Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2009 Har tittet på de dere har kommert med forslag på og mye bra her:) Har også sett på Skansen Catring. Noen som har noe erfaring der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå