Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jepp - som det passer å spise en onsdag ettermiddag, så ikke så altfor fint og formelt. Så litt på Indian House i Fred Olsens gate, men der så det ikke ut som det gikk an å sitte ut. Vil gjerne finne et sted det går an å sitte, og det må ikke være indisk (men veldig glad i indisk mat!). Tar derfor gjerne i mot forslag til populære, gode spisesteder innenfor strekningen Oslo S - Frogner.
GodsChild Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg er veldig glad i Jaipur (indisk) og Dinner (kinesisk). Mister India er ogsaa en favoritt. I morgen skal vi til Tabibito (asiatisk cross-over), aldri vaert der foer, men skal visstnok vaere veldig bra. Men skjoenner ikke helt hva du mener med et sted det gaar an aa sitte, er det sitte ute du mener? Isaafall er det uteservering hos Indian House, men har spist der en gang og drar ikke tilbake. Helt ok altsaa, men ikke noe aa hoppe i taket for. Endret 7. juli 2009 av GodsChild
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Jeg er veldig glad i Jaipur (indisk) og Dinner (kinesisk). Mister India er ogsaa en favoritt. I morgen skal vi til Tabibito (asiatisk cross-over), aldri vaert der foer, men skal visstnok vaere veldig bra. Men skjoenner ikke helt hva du mener med et sted det gaar an aa sitte, er det sitte ute du mener? Isaafall er det uteservering hos Indian House, men har spist der en gang og drar ikke tilbake. Helt ok altsaa, men ikke noe aa hoppe i taket for. Ja - sorry, mente sitte ute. Da får vi se om det blir Indian House eller Mister India - tror disse ligger like i nærheten av hverandre.
GodsChild Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hva ble det til? Vi var paa Tabibito i kveld og det anbefales absolutt
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Indian House så så stusselig ut på utsiden - satt flere "tørste" menn ved bord utenfor så det så litt lugubert ut. Mulig det var ok inne der, men vi gikk i hvert fall videre. Så endte opp på en eller annen indisk på Egertorget som jeg nå ikke husker navnet på (var det Jaipur tro?) . Var helt grei. Hvor ligger Tabibito?
slipset Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Har mange forslag. Vil du spise verdens beste biff - prøv Trancher. http://www.trancher.no/ Snadder indisk mat - prøv New Anarkali. http://www.newanarkali.com/ (skikkelig crappy hjemmeside, men skikkelig god mat, billig og hjemmekoslig stemning) Tabibito er også veldig bra. Mucho Mas er jo en klassiker. Tex mex til en billig penge. Var de jeg kom på i farten av rimelige steder. Hvis du vil bruke litt flere kroner så har jeg enda flere anbefalinger å komme med
GodsChild Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Indian House så så stusselig ut på utsiden - satt flere "tørste" menn ved bord utenfor så det så litt lugubert ut. Mulig det var ok inne der, men vi gikk i hvert fall videre. Så endte opp på en eller annen indisk på Egertorget som jeg nå ikke husker navnet på (var det Jaipur tro?) . Var helt grei. Hvor ligger Tabibito? Ligger i Stortingsgt 20. Her finner du kart
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 New anarkali nederst på løkka eventuelt Mother India på ved solli plass. Jeg er veldig glad i Indisk og det er stort sett en av disse jeg pleier å gå på. Begge sider av byen har sine sterke sider. Det er mange restauranter uavhengig om du velger øst eller vest, men det er stor forskjell i stil og pris. På solli plass og frogner området er det mange fine dining restauranter, stort sett bra mat, men ikke billig. På løkka er det også veldig mange restauranter og velge mellom. Stilen er litt mer casual og utvalget i matkategorier er litt større. Fordeen med løkka er alle barene i tilfelle dere kunne tenke dere en cocktail før eller etter maten. Styr unna sentrum, få gode restauranter der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå