summerrain Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg lurer rett og slett på hva meg og samboeren kan gjøre sammen! Vi har det selvfølgelig gøy sammen, men vi gjør ofte det samme, noe han syns er litt kjedelig... Siden jeg er litt tom for ideer spør jeg dere, som så ofte er mer kreative enn meg;) Hva pleier dere å gjøre sammen når dere gjør noe litt utenom det vanlige? Setter pris på svar på både ting vi kan gjøre med andre og bare oss to:)
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Du må jo spørre mannen din om det er noe han har lyst til - eller absolutt ikke har lyst til. Det meste vi gjør sammen er korte og lange gåturer, sykkelturer, bytur med god tid til mat og litt vin, fotballkamper, ishockeykamper, besøk til familie og venner ... Shopping står IKKE på programmet for han og meg - det tar jeg alene eller med en venninne. Bortsett fra å handle mat - det gjør vi sammen hver uke.
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Jeg lurer rett og slett på hva meg og samboeren kan gjøre sammen! Vi har det selvfølgelig gøy sammen, men vi gjør ofte det samme, noe han syns er litt kjedelig... Siden jeg er litt tom for ideer spør jeg dere, som så ofte er mer kreative enn meg;) Hva pleier dere å gjøre sammen når dere gjør noe litt utenom det vanlige? Setter pris på svar på både ting vi kan gjøre med andre og bare oss to:) Har jeg samboer og vi skikkelig skal gjøre noe nytt og uvanlig, blir det vel sex kanskje....det kan dere jo også gjøre sammen bare dere 2 og sammen med både 3 og 4 og 5 og 6 personer.... :søvn:
summerrain Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 Hehe, sex er jo en av de tingene vi gjør når vi er sammen, og vi varierer mye;) Men kansje jeg skal slå til å invitere med 6andre neste gang:P Det meste vi gjør sammen er korte og lange gåturer, sykkelturer, bytur med god tid til mat og litt vin, fotballkamper, ishockeykamper, besøk til familie og venner ... Nå er vi ganske unge(19 og 20), så tenkte på litt mer spennende ting på en måte.. Men takk for svar:) Tur kan man jo gå i alle aldre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå