Gå til innhold

Til alle dere som tjener over 500 000 kr i året..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nysgjerrigper_*
Skrevet

Hva jobber dere med, hva slags utdannelse har dere, og hvor gamle er dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger uendelig mange andre slike tråder her om du søker litt rundt :)

Bachelorgrad - IT

Jobber med utvikling av programvare

30 år

ca 600 000 + bonus (alt fra 30-100 000 )

Gjest Gjest_Nysgjerrigper_*
Skrevet

Og forresten, et par spørsmål til:

-Hva slags karakterer fikk dere under utdannelsen?

-Hvor godt trives dere med jobben deres?

(Ja.. jeg er visst en veldig nysgjerrig nysgjerrigper.. :sjenert: )

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet

Advokat i arbeidsgiverorganisasjon, jurist av utdannelse (naturlig nok). 500 000 i året. Gode karakterer, men ikke helt i toppsjiktet. 30 år. Stortrives.

Men - begynte i forretningsadvokatfirma, tjente etter tre år i arbeidslivet i overkant av en million i året inkludert bonus. Men hadde det kjipt på jobb, så det var ikke verdt det. Mye arbeid, mye faktureringspress, mye tørr jus. Mange elsker det, men var ikke noe for meg. Når har jeg en jobb jeg trives med, regulert arbeidstid, får reise en del, andre arbeidsoppgaver, andre mennesker. Elsker det!

Gjest Gjest
Skrevet
Og forresten, et par spørsmål til:

-Hva slags karakterer fikk dere under utdannelsen?

-Hvor godt trives dere med jobben deres?

(Ja.. jeg er visst en veldig nysgjerrig nysgjerrigper.. :sjenert: )

Siv.ing., 35, karakter C og D, privat sektor, lønn 700.000.

Gjest Gjest1
Skrevet

Bachelor i markedsføring, karakterer midt på treet

Jobber som forretningsutvikler, privat sektor

Lønn ca 600'

Har i tillegg næringsinntekt på rundt 100', dog litt avhengig av hvor mye innsats jeg gidder å legge ned hvert år.

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Sjåfør i 40-årene, tjener 850.000 i året - har diverse kurser etter ungdomsskolen, ellers ingen utdannelse.

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet
Sjåfør i 40-årene, tjener 850.000 i året - har diverse kurser etter ungdomsskolen, ellers ingen utdannelse.

+ ca 3000 pr mnd i tips

Gjest farge
Skrevet

Skoleleder. 40 år. Runder 500,000. 6 års utdanning (Lærerhøgskolen + relevany utd.) Gode karakterer.

Gjest Gjest
Skrevet
Skoleleder. 40 år. Runder 500,000. 6 års utdanning (Lærerhøgskolen + relevany utd.) Gode karakterer.

:filer: Ganske bra det der!

Gjest Gjest
Skrevet

Dette landet trenger flere sjåfører!!

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet
Dette landet trenger flere sjåfører!!

Soleklart, det er merkelig nok snart bare utlendinger som gidder være sjåfør i Norge.

Med all tipsen jeg mottar så har jeg over 900.000 i året, fatter ikke at ikke flere velger dette yrket.

Det krever selvsagt at man ikke ligger på latsiden, men er villig til å jobbe masse.

Jeg elsker jobben min, treffer masse hyggelige mennesker, tjener godt, har frihet ..

Gjest Marlo
Skrevet (endret)

Jens - hva slags sjåför er dette snakk om da?

(er selv lastebilsjåför egentlig, men så lenge jeg ikke velger langtransport hvor jeg så og si aldri er hjemme, så er det ytterst sjelden jeg har sett jobber hvor man får mer enn 25k pr mnd)

Jeg tjener lite, men min samboer ligger på ca 500k i året. Han sluttet på skolen i 8. klasse, ingen kurs eller utdanning - og han jobber som IT-tekniker m.f. arbeidsoppgaver og har i tillegg ett eget foretag utenom som freelanse fotograf.

Endret av Marlo
Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Jeg kjører drosje. Jobber masse for pengene, men jeg er en person som elsker å jobbe. Har for eksempel ikke hatt mer enn maks 2-3 uker ferie i året, og jeg har sjeldent fri hele helger, men det er ikke noen belastning for meg eller familien og da går det greit.

Det er ikke et kjør jeg vil klare resten av mitt yrkesaktive liv, så jeg skal begynne videreutdanning til høsten for å ha noe å falle tilbake på.

Jeg er en meget utadvendt person som elsker å diskutere med all slags mennesker. Disse årene har jeg lært masse om hvor stor forskjell det er på folk, hvilket viser seg spesielt overfor oss i dette yrket. Mye ovenfra og ned-holdninger der ute .. Men de aller, aller fleste er utrolig hyggelige og setter pris på lokalkjente personer som vet om hver minste litt vei i byen. Jeg har mye faste kunder som ringer meg hver gang de har behov for bil.

Gjest Marlo
Skrevet

Drosje ja - da skjönner jeg at du kan tjene såpass (avhengig av hvilken by man jobber i og hvor mye man selv önsker å jobbe) Det er jo et morsomt yrke også =)

Gjest Gjest
Skrevet

Ferskvaresjef, tjener 520000 i året er 23 og har kokkeutdannelse samt butikkslakter utdannelse. :)

Gjest Gjest_ninja_*
Skrevet

Advokat, 33 år, fem års arbeidserfaring, gode karakterer, trives godt i jobben, men jobber litt for mye. Har 750 000 i fastlønn, og bonus på 300 000 - 800 000.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er 26 år gammel jente, jobber innen IT og salg/markedsføring. Har Siv. mark/Msc utdannelse. Tjener 520.000 + bonus og goder. Trives godt jobber helt passe, noen ganger mer enn andre. Hadde gode karakterer, men ikke bare topp .

Gjest Gjest_Espen_*
Skrevet

Master i bed. øk. 31 år. Jobber som formue / fondsforvalter. Fastlønn på 1 180 000 brutto + prestasjonsbasrt bonus på inntil 2 550 000. Gode karakterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...