Gå til innhold

Til alle brukere her, jeg er nysgjerrig på...

kristian82

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det var morsomt :nei:

Driter egentlig i hva du syns, var ment til Gjest deluxe og Hinata, så at du tar alt så jævelig bokstavelig er egentlig ikke mitt problem. Men skal ikke nevne st#d#yss på noen måte verken direkte/indirekte/på fleip/skøy, siden du er så jævla hårsår og har zero humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Driter egentlig i hva du syns, var ment til Gjest deluxe og Hinata, så at du tar alt så jævelig bokstavelig er egentlig ikke mitt problem. Men skal ikke nevne st#d#yss på noen måte verken direkte/indirekte/på fleip/skøy, siden du er så jævla hårsår og har zero humor!

Flott!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Det hadde da underholdningsverdi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv?

(Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ;) )

Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG?

:trampe:

Eeeh... til spørsmålet :sukk: Nei, har ikke møtt noen her fra virkeligheten som jeg vet om.

Hva jeg tenker om det: Nei, men det er fordi det ikke er noen her som jeg kunne tenkt meg å møte. Han måtte vært interessant og vekket en interesse her inne, som ikke har blitt vekket her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steinar
Eeeh... til spørsmålet :sukk: Nei, har ikke møtt noen her fra virkeligheten som jeg vet om.

Hva jeg tenker om det: Nei, men det er fordi det ikke er noen her som jeg kunne tenkt meg å møte. Han måtte vært interessant og vekket en interesse her inne, som ikke har blitt vekket her.

Er det en prins på en hvit hest som du er ute etter eller? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å få tråden tilbake til spørsmålet ja. :)

Skjønner, enig i det, men litt rart om ingen her har truffet noen som har vekket interessen dems. Men som jeg sa tidligere er det kanskje fordi det egentlig ikke er noe sjekkeforum, men et jenteforum. Så hva vi gutter gjør her kan en vel spørre seg om, men det er nok en trådavsporing. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Staut kar
Men som jeg sa tidligere er det kanskje fordi det egentlig ikke er noe sjekkeforum, men et jenteforum.

Er og er. Det blir hva vi vil ha det til.

Flott at det kommer masse normale og kjekke menn hit. Her er det bare å sjekke opp damer! Ingen hindere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er det en prins på en hvit hest som du er ute etter eller? ;) hehe

Det kunne vært ekkelt i grunn, om menn her inne hadde vært slik og. Men han kunne hatt hund.

Men om jeg oppdager han har jeg verktøyene i behold;) :slåss: :fise::kjefte::nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steinar
Det kunne vært ekkelt i grunn, om menn her inne hadde vært slik og. Men han kunne hatt hund.

Men om jeg oppdager han har jeg verktøyene i behold;) :slåss: :fise::kjefte::nei:

Herregud, du virker jo varm og god - et virkelig gull! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal_mann
Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv?

(Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ;) )

Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG?

:trampe:

Her må jeg innrømme at jeg fikk en stor og god latter. Er få jeg kan se for meg vil klare å ha noe fruktbart å komme med etter et møte.

Treffe noen fra KG? That would be tha day... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spøk med den som ikke humor har.

Nei, man lærer så lenge man lever!!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Rose_*
Ikke spøk med den som ikke humor har.

Så enig, så enig... Heldigvis er ikke alle damene på forumet like selvhøytidelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...