kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes ikke det var morsomt Driter egentlig i hva du syns, var ment til Gjest deluxe og Hinata, så at du tar alt så jævelig bokstavelig er egentlig ikke mitt problem. Men skal ikke nevne st#d#yss på noen måte verken direkte/indirekte/på fleip/skøy, siden du er så jævla hårsår og har zero humor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #62 Del Skrevet 7. juli 2009 Driter egentlig i hva du syns, var ment til Gjest deluxe og Hinata, så at du tar alt så jævelig bokstavelig er egentlig ikke mitt problem. Men skal ikke nevne st#d#yss på noen måte verken direkte/indirekte/på fleip/skøy, siden du er så jævla hårsår og har zero humor! Flott!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oldieg Skrevet 7. juli 2009 #63 Del Skrevet 7. juli 2009 :slåss: Men i all verden. Er det slik de unge flørter nu til dags? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #64 Del Skrevet 7. juli 2009 Driter egentlig i hva du syns, var ment til Gjest deluxe og Hinata, så at du tar alt så jævelig bokstavelig er egentlig ikke mitt problem. Men skal ikke nevne st#d#yss på noen måte verken direkte/indirekte/på fleip/skøy, siden du er så jævla hårsår og har zero humor! Det hadde da underholdningsverdi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #65 Del Skrevet 7. juli 2009 Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv? (Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ) Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG? Eeeh... til spørsmålet Nei, har ikke møtt noen her fra virkeligheten som jeg vet om. Hva jeg tenker om det: Nei, men det er fordi det ikke er noen her som jeg kunne tenkt meg å møte. Han måtte vært interessant og vekket en interesse her inne, som ikke har blitt vekket her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #66 Del Skrevet 7. juli 2009 Det hadde da underholdningsverdi! Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #67 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #68 Del Skrevet 7. juli 2009 Eeeh... til spørsmålet Nei, har ikke møtt noen her fra virkeligheten som jeg vet om. Hva jeg tenker om det: Nei, men det er fordi det ikke er noen her som jeg kunne tenkt meg å møte. Han måtte vært interessant og vekket en interesse her inne, som ikke har blitt vekket her. Er det en prins på en hvit hest som du er ute etter eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 7. juli 2009 #69 Del Skrevet 7. juli 2009 Kort og greit. Nei, men er åpen for det! Alt er erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 7. juli 2009 Eeeh... til spørsmålet Nei, har ikke møtt noen her fra virkeligheten som jeg vet om. Hva jeg tenker om det: Nei, men det er fordi det ikke er noen her som jeg kunne tenkt meg å møte. Han måtte vært interessant og vekket en interesse her inne, som ikke har blitt vekket her. Fint å få tråden tilbake til spørsmålet ja. Skjønner, enig i det, men litt rart om ingen her har truffet noen som har vekket interessen dems. Men som jeg sa tidligere er det kanskje fordi det egentlig ikke er noe sjekkeforum, men et jenteforum. Så hva vi gutter gjør her kan en vel spørre seg om, men det er nok en trådavsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Staut kar Skrevet 7. juli 2009 #71 Del Skrevet 7. juli 2009 Men som jeg sa tidligere er det kanskje fordi det egentlig ikke er noe sjekkeforum, men et jenteforum. Er og er. Det blir hva vi vil ha det til. Flott at det kommer masse normale og kjekke menn hit. Her er det bare å sjekke opp damer! Ingen hindere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 7. juli 2009 Er og er. Det blir hva vi vil ha det til. Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #73 Del Skrevet 7. juli 2009 Er det en prins på en hvit hest som du er ute etter eller? hehe Det kunne vært ekkelt i grunn, om menn her inne hadde vært slik og. Men han kunne hatt hund. Men om jeg oppdager han har jeg verktøyene i behold;) :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #74 Del Skrevet 7. juli 2009 Det kunne vært ekkelt i grunn, om menn her inne hadde vært slik og. Men han kunne hatt hund. Men om jeg oppdager han har jeg verktøyene i behold;) :slåss: Herregud, du virker jo varm og god - et virkelig gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KatzenThang Skrevet 7. juli 2009 #75 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) ... Endret 9. juli 2009 av KatzenThang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest romanza Skrevet 7. juli 2009 #76 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #77 Del Skrevet 7. juli 2009 Har noen gutter og jenter fra KG truffet hverandre i det virkelige liv? (Siden dere fortsatt er på singelforumet gikk det kanskje ikke så bra, men fortell? ) Eller hva tenker du om å treffe noen fra KG? Her må jeg innrømme at jeg fikk en stor og god latter. Er få jeg kan se for meg vil klare å ha noe fruktbart å komme med etter et møte. Treffe noen fra KG? That would be tha day... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. juli 2009 #78 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg bare tulla da... Ikke spøk med den som ikke humor har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ikke spøk med den som ikke humor har. Nei, man lærer så lenge man lever!! Endret 7. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rose_* Skrevet 7. juli 2009 #80 Del Skrevet 7. juli 2009 Ikke spøk med den som ikke humor har. Så enig, så enig... Heldigvis er ikke alle damene på forumet like selvhøytidelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå