Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #41 Del Skrevet 7. juli 2009 TVINGER meg til en Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #42 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror jeg tusler ut før jeg må overvære noe jeg ikke vil klare å få av netthinna etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror jeg tusler ut før jeg må overvære noe jeg ikke vil klare å få av netthinna etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #44 Del Skrevet 7. juli 2009 Nysgjerrigheten tok overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #45 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror jeg tusler ut før jeg må overvære noe jeg ikke vil klare å få av netthinna etterpå Ja, best å gå før du blir vitne vold på åpen gate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ja, best å gå før du blir vitne vold på åpen gate Var vel mer all den hete sexen hinata bekymret seg for da. Endret 7. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #47 Del Skrevet 7. juli 2009 Var vel mer all den hete sexen hinata bekymret seg for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juli 2009 #48 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror at stjernedryss og kristian bør møte hverandre fort som fy. Et gammelt ordtak sier at kjærlighet begynner med klask og ender med barnevask. Dere kjekler jo allerede som et gammelt ektepar Og for å svare på spørsmålet i tråden: nei, jeg har aldri møtt noen fra KG (som jeg vet om da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #49 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror at stjernedryss og kristian bør møte hverandre fort som fy. Et gammelt ordtak sier at kjærlighet begynner med klask og ender med barnevask. Dere kjekler jo allerede som et gammelt ektepar Og for å svare på spørsmålet i tråden: nei, jeg har aldri møtt noen fra KG (som jeg vet om da...) Hehe...ja, de to før møtes! Husk å avgi stemningsrapport her etter treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #50 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå vet vi jo hva du og Steinar søker. Måtte lykken stå dere bi, som gamle folk pleide å si før i tiden. Det er ikke så tøft å møte folk man ikke har sett. Det gjør man jo hver dag uansett. Måtte lykken stå den kjekke bi, ja Hva søker jeg her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #51 Del Skrevet 7. juli 2009 Var vel mer all den hete sexen hinata bekymret seg for da. Hvilken hete sex? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 7. juli 2009 Hehe...ja, de to før møtes! Husk å avgi stemningsrapport her etter treffet. Burde ikke avgitt rapport, hadde GARANTERT kommet på vg.no og nyhetene: Mann og kvinne braket sammen i full slosskamp midt i Karl Johan, sjokkerte tilskuere og barn så dramaet som utspant seg, og som etter en heftig krangel og påfølgende slosskamp endte med at personene hadde sex i Oslo sin mest travle handlegate. Så hadde du sett meg og st#rnedr#ss med sånn sort firkant over ansiktet blitt ført inn i to politibiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #53 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilken hete sex? :klø: Den du ikke ser komme før den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #54 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg tror at stjernedryss og kristian bør møte hverandre fort som fy. Et gammelt ordtak sier at kjærlighet begynner med klask og ender med barnevask. Dere kjekler jo allerede som et gammelt ektepar Og for å svare på spørsmålet i tråden: nei, jeg har aldri møtt noen fra KG (som jeg vet om da...) Det hadde neppe blitt noe bra tror jeg. Vi passer ikke sammen i det hele tatt. Det hadde bare blitt krangling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #55 Del Skrevet 7. juli 2009 Burde ikke avgitt rapport, hadde GARANTERT kommet på vg.no og nyhetene: Mann og kvinne braket sammen i full slosskamp midt i Karl Johan, sjokkerte tilskuere og barn så dramaet som utspant seg Hitill er jeg enig. Deretter ender det med at du blir henta av en politibil etter jeg har anmeldt deg for voldtektsforsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 7. juli 2009 Burde ikke avgitt rapport, hadde GARANTERT kommet på vg.no og nyhetene: Mann og kvinne braket sammen i full slosskamp midt i Karl Johan, sjokkerte tilskuere og barn så dramaet som utspant seg, og som etter en heftig krangel og påfølgende slosskamp endte med at personene hadde sex i Oslo sin mest travle handlegate. Så hadde du sett meg og st#rnedr#ss med sånn sort firkant over ansiktet blitt ført inn i to politibiler. Mulig uten sexen, men ellers ganske realistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 7. juli 2009 Hitill er jeg enig. Deretter ender det med at du blir henta av en politibil etter jeg har anmeldt deg for voldtektsforsøk. Så dukket det jævelig innbilske trynet ditt opp igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #58 Del Skrevet 7. juli 2009 Så dukket det jævelig innbilske trynet ditt opp igjen ja! Jeg innbilsk??? Det er du som fantaserer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg innbilsk??? Det er du som fantaserer... Var en spøk og en fleipete kommentar til Gjest deluxe og Hinata - på skøy, ikke innbill deg noe a!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #60 Del Skrevet 7. juli 2009 Var en spøk og en fleipete kommentar til Gjest deluxe og Hinata - på skøy, ikke innbill deg noe a!!!!!!! Jeg synes ikke det var morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå