Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #21 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, jeg tror ikke du kommer i mål på måten din. Sikker på at du ikke bare er ute etter oppmerksomhet da? Vel, jeg har ingen andre måter. Det kan godt hende at jeg bare er ute etter oppmerksomhet. Men ser ikke noe galt i det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser ikke ut til at så mange har truffet noen herfra, er kanskje ikke så rart siden det egentlig er et rent jenteforum. Men ser man bort fra KG da, så tror jeg man fort kan få et inntrykk av en person om man deltar på slike forum, altså får jo litt peil på holdninger og sånn etter en del innlegg....Kan kanskje vite bedre om det er noen match på personligheten enn bare etter å se et bilde eller 5 minutter på msn.... Maybee baybee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #23 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser ikke ut til at så mange har truffet noen herfra, er kanskje ikke så rart siden det egentlig er et rent jenteforum. Men ser man bort fra KG da, så tror jeg man fort kan få et inntrykk av en person om man deltar på slike forum, altså får jo litt peil på holdninger og sånn etter en del innlegg....Kan kanskje vite bedre om det er noen match på personligheten enn bare etter å se et bilde eller 5 minutter på msn.... Maybee baybee... Ja, det er vel det som er grunnen til at jeg ikke møter noen gutter herfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #24 Del Skrevet 7. juli 2009 Ser ikke ut til at så mange har truffet noen herfra, er kanskje ikke så rart siden det egentlig er et rent jenteforum. Men ser man bort fra KG da, så tror jeg man fort kan få et inntrykk av en person om man deltar på slike forum, altså får jo litt peil på holdninger og sånn etter en del innlegg....Kan kanskje vite bedre om det er noen match på personligheten enn bare etter å se et bilde eller 5 minutter på msn.... Maybee baybee... Nå vet vi jo hva du og Steinar søker. Måtte lykken stå dere bi, som gamle folk pleide å si før i tiden. Det er ikke så tøft å møte folk man ikke har sett. Det gjør man jo hver dag uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå vet vi jo hva du og Steinar søker. Måtte lykken stå dere bi, som gamle folk pleide å si før i tiden. Det er ikke så tøft å møte folk man ikke har sett. Det gjør man jo hver dag uansett. JEG søker vel for FAEN ikke date fra KG!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 7. juli 2009 #26 Del Skrevet 7. juli 2009 Eh, Stjernedryss, det sier jo litt at det bare er du og jeg som svarer i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #27 Del Skrevet 7. juli 2009 gjestdeluxe: nå kommer jeg og svarer Jeg har ikke truffet noen fra KG, men jeg har vervet en til KG etter å ha møtt han IRL *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #28 Del Skrevet 7. juli 2009 Eh, Stjernedryss, det sier jo litt at det bare er du og jeg som svarer i tråden. Hva mener du det sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 7. juli 2009 Var et spørsmål basert på nysgjerrighet som kom opp på en annen tråd her...Verken forpult mer, eller forpult mindre. Typisk jenter as, så innbilske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #30 Del Skrevet 7. juli 2009 Typisk jenter as, så innbilske! Vel...det er typisk gutter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #31 Del Skrevet 7. juli 2009 Vel, jeg har ingen andre måter. Det kan godt hende at jeg bare er ute etter oppmerksomhet. Men ser ikke noe galt i det heller. Nei, så lenge du gjør det klart for alle du treffer på så er jo det greit det sikkert. Og når alle dater alle, så kan ikke jeg se at det blir noe annet bare surr i hvert fall. Men lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 7. juli 2009 Vel...det er typisk gutter også. Kjeft a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #33 Del Skrevet 7. juli 2009 Var et spørsmål basert på nysgjerrighet som kom opp på en annen tråd her...Verken forpult mer, eller forpult mindre. Typisk jenter as, så innbilske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinar Skrevet 7. juli 2009 #34 Del Skrevet 7. juli 2009 gjestdeluxe: nå kommer jeg og svarer Jeg har ikke truffet noen fra KG, men jeg har vervet en til KG etter å ha møtt han IRL *stolt* Hva betyr IRL? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #35 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Kjeft a! :slår: Endret 7. juli 2009 av Stjernedryss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 7. juli 2009 :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Brukeren to hakk over er så klar as! Endret 7. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. juli 2009 #38 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva betyr IRL? hehe justfuckinggoogleit.com irl=in real life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 7. juli 2009 #39 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 7. juli 2009 TVINGER meg til en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå