Gå til innhold

Til alle brukere her, jeg er nysgjerrig på...

kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Nei, jeg tror ikke du kommer i mål på måten din.

Sikker på at du ikke bare er ute etter oppmerksomhet da?

Vel, jeg har ingen andre måter.

Det kan godt hende at jeg bare er ute etter oppmerksomhet. Men ser ikke noe galt i det heller.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke ut til at så mange har truffet noen herfra, er kanskje ikke så rart siden det egentlig er et rent jenteforum. :rodme:

Men ser man bort fra KG da, så tror jeg man fort kan få et inntrykk av en person om man deltar på slike forum, altså får jo litt peil på holdninger og sånn etter en del innlegg....Kan kanskje vite bedre om det er noen match på personligheten enn bare etter å se et bilde eller 5 minutter på msn....

Maybee baybee... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ser ikke ut til at så mange har truffet noen herfra, er kanskje ikke så rart siden det egentlig er et rent jenteforum. :rodme:

Men ser man bort fra KG da, så tror jeg man fort kan få et inntrykk av en person om man deltar på slike forum, altså får jo litt peil på holdninger og sånn etter en del innlegg....Kan kanskje vite bedre om det er noen match på personligheten enn bare etter å se et bilde eller 5 minutter på msn....

Ja, det er vel det som er grunnen til at jeg ikke møter noen gutter herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Nå vet vi jo hva du og Steinar søker.

Måtte lykken stå dere bi, som gamle folk pleide å si før i tiden.

Det er ikke så tøft å møte folk man ikke har sett. Det gjør man jo hver dag uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet vi jo hva du og Steinar søker.

Måtte lykken stå dere bi, som gamle folk pleide å si før i tiden.

Det er ikke så tøft å møte folk man ikke har sett. Det gjør man jo hver dag uansett.

JEG søker vel for FAEN ikke date fra KG!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjestdeluxe: nå kommer jeg og svarer ;)

Jeg har ikke truffet noen fra KG, men jeg har vervet en til KG etter å ha møtt han IRL ;) *stolt* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Eh, Stjernedryss, det sier jo litt at det bare er du og jeg som svarer i tråden.

Hva mener du det sier? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et spørsmål basert på nysgjerrighet som kom opp på en annen tråd her...Verken forpult mer, eller forpult mindre. Typisk jenter as, så innbilske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Vel, jeg har ingen andre måter.

Det kan godt hende at jeg bare er ute etter oppmerksomhet. Men ser ikke noe galt i det heller.

:)

Nei, så lenge du gjør det klart for alle du treffer på så er jo det greit det sikkert.

Og når alle dater alle, så kan ikke jeg se at det blir noe annet bare surr i hvert fall.

Men lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et spørsmål basert på nysgjerrighet som kom opp på en annen tråd her...Verken forpult mer, eller forpult mindre. Typisk jenter as, så innbilske!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steinar
gjestdeluxe: nå kommer jeg og svarer ;)

Jeg har ikke truffet noen fra KG, men jeg har vervet en til KG etter å ha møtt han IRL ;) *stolt* :fnise:

Hva betyr IRL? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: Brukeren to hakk over er så klar as! Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...