Gå til innhold

Jeg tror ikke at Evolusjons teorien er sann

Gjest Melchizedek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Per i dag er vel det omtrent like dristig som å være overbevist om at gravitasjonsteorien er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
  Zealuu skrev:
Per i dag er vel det omtrent like dristig som å være overbevist om at gravitasjonsteorien er riktig.

Jeg tror ikke på gravitasjon. Det er bare en løgn skapt av religiøse fanatikere for å skremme barn med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melchizedek skrev:
Jeg tror ikke på gravitasjon. Det er bare en løgn skapt av religiøse fanatikere for å skremme barn med

Jess, helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melchizedek skrev:

Intelligent Grappling er det nye store.

Helt seriøst, så vet vi mye mer om hvordan/hvorfor evolusjonen virker, enn hva vi forstår av gravitasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melchizedek
  Leifr skrev:
Intelligent Grappling er det nye store.

Helt seriøst, så vet vi mye mer om hvordan/hvorfor evolusjonen virker, enn hva vi forstår av gravitasjonen.

Nå var det ikke alvorlig ment det jeg sa om at gravitasjon var noe religiøse fanatikere skremmer barn med.

Jeg er kanskje en idiot med en IQ på 0.5 men jeg er klar over at gravitasjon ikke er noe religiøse fanatikere bruker til og skremem barn med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  Melchizedek skrev:
Nå var det ikke alvorlig ment det jeg sa om at gravitasjon var noe religiøse fanatikere skremmer barn med.

Jeg er kanskje en idiot med en IQ på 0.5 men jeg er klar over at gravitasjon ikke er noe religiøse fanatikere bruker til og skremem barn med

Hvis du ikke går i kirken hver søndag kommer gravitasjonen og suger deg ned til helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
  Supraspinatus skrev:
Hvis du ikke går i kirken hver søndag kommer gravitasjonen og suger deg ned til helvete!

Det gjelder bare kristne. Jeg er agnostiker så de tåpelige lover de kristne har undertykt seg med gjelder ikke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  Gjest skrev:
Sannsynligvis er den sann, men man kan aldri være helt sikkert.

Helt riktig! Selv om en morder står ved tiltalebenken i retten, med følgende beviser mot seg:

1. Den tiltaltes DNA-spor på offeret og åstedet

2. Fingeravtrykk på åstedet

3. 10 vitner som så han gå inn like før mordet, og komme ut like etter.

4. 10 vitner hørte offeret skrike mens den tiltalte var der

5. Kniven som ble brukt med blod på ble funnet under den tiltaltes hodepute

6. Den tiltalte har ikke noe alibi

7. Den tiltalte har innrømmet mordet

8. Den tiltalte filmet mordet og sendte filmen til politiet

så kan man aldri være helt sikker. Mordet er kun en teori. Dommeren og jurymedlemmene har ikke sett mordet med egne øyne. Og følger man tankegangen til mange av motstanderne av evolusjonsprosessen, burde man da slippe den tiltale løs fordi det er så lite sannsynlig at han begikk mordet.

Det å benekte evolusjonen, er det samme som å benekte at den tiltalte i dette scenarioet begikk mordet. Dette er fordi det finnes et stort verdenshav av beviser for at den er realitet.

Og legge merke til at jeg ikke skrev evolusjonsteorien, men evolusjonsprosessen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...