Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Mellom klokken 12:00 og 12:07 på Onsdager
Aftensol Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Like greit... Samboer er alltid på jobb da uansett
Gjest milkyway Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Men jeg tror jeg har fri neste onsdag, og kanskje vi våkner rundt den tida og må ha oss... blir det skurkesex da?
Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Men jeg tror jeg har fri neste onsdag, og kanskje vi våkner rundt den tida og må ha oss... blir det skurkesex da? Folk som har sex i den perioden blir satt i giljotinen.... Og det er ikke hodet som kappes av. Om du forstår
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Folk som har sex i den perioden blir satt i giljotinen.... Og det er ikke hodet som kappes av. Om du forstår Jeg forstår ikke...det er ikke hodet som kappes av...men skal man kappe penis av faller jo nødvendigvis penishodet av...gjør det ikke?
Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg forstår ikke...det er ikke hodet som kappes av...men skal man kappe penis av faller jo nødvendigvis penishodet av...gjør det ikke? Jeg ignorer det og regner med at du gjør deg selv dummere en du er
kristian82 Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Jeg ignorer det og regner med at du gjør deg selv dummere en du er Ehh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå