Gjest prøver Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har gått på pergotime en syklus, hatt mens som normalt og er ikke gravid. Men for noen dager siden oppdaget jeg i dusjen at jeg har en hard kul i brystet. Har vært hos legen og blitt henvist til mammografi, men kjenner allikevel at tankene vandrer og det er vanskelig å slå tanken om at det kanskje kan være noe mer alvorlig fra meg. Kulen sitter ganske dypt, er hard og ikke øm og det er vanskelig å kjenne om den beveger seg eller ikke (ettersom den sitter så dypt). Jeg forstår at kuler i brystet ikke er en vanlig bivirkning av pergotime, men jeg håper det er en cyste og lurer på om flere her som har erfaring med pergotime har hatt samme erfaring? (altså at pergotime forårsaker ufarlige cyster). Jeg håper noen har noen svar til meg. Jeg ville satt enormt stor pris på det.
Kirin Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Jeg har ikke gått på Pergo, men svarer likevel siden ingen andre har gjort det. Jeg vet nemlig hvordan det er å oppdage en kul i brystet, det er ikke moro. Jeg hadde en ganske stor cyste på eggstokken for noen år siden, og denne førte til en hormonforstyrrelse som igjen (ifølge legen) førte til kulen i brystet (samt en del andre hormonelle plager som ekstrem PMS, dårlig hud, hetetokter osv.). Min kul viste seg på mammografi å være en vanncyste, og den forsvant av seg selv etter en stund. Jeg nevner dette siden jeg antar at Pergo kan gi noe av den samme effekten på hormonene i kroppen som min cyste gjorde, men må presisere at jeg ikke har noe greie på dette utover egen erfaring. Jeg håper mammografien viser en ufarlig kul hos deg også. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå