Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Det kan ikke finnes et mer perfekt menneske eller skapning på jord som er så perfekt som det jeg er.
Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Kjipt du er dau innen 80 år da Tja da vil jeg være 106 år......... Jeg tror ikke jeg blir så gammel. Men verden har ikke godt av og ha et perfekt menneske blant dem for lenge
Gjest skorpio Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Det kan ikke finnes et mer perfekt menneske eller skapning på jord som er så perfekt som det jeg er. skjønte ikke poenget med denne posten jeg... men det er flott at du liker deg selv da!
Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 skjønte ikke poenget med denne posten jeg... men det er flott at du liker deg selv da! Poenget er at jeg er det perfekte menneske.
The Kitten Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Det kan ikke finnes et mer perfekt menneske eller skapning på jord som er så perfekt som det jeg er.
Gjest milkyway Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg sa INNEN :D jeg vant uansett, jeg er perfektere!
Gjest Melchizedek Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Jeg sa INNEN :D jeg vant uansett, jeg er perfektere! Det la jeg ikke merke til. Men greit så er du mer perfekt en meg
Gjest cybergirl Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Poenget er at jeg er det perfekte menneske. du har iallefall avslørt at du er en ung gutt, så du kan trygt endre kjønn fra "ikke viktig" nå.
Gjest Melchizedek Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 du har iallefall avslørt at du er en ung gutt, så du kan trygt endre kjønn fra "ikke viktig" nå. Så du har avslørt nå at jeg er en ung gutt på 7 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå