Gjest Sommerbrud2010 Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Hei jenter Så hyggelig at det er så mange andre bruder i 2010 Jeg ble fridd til forrige tirsdag, så nå har jeg vært forlovet i en uke, og elsker det! Jeg skal gifte meg i Ålesund 19. juni 2010. Vielsen skal være i Ålesund kirke, og lokalet er bekreftet. Det er plass til maks 80 personer, men vi har ca 85 på gjestelisten. Hva gjør man? Jo, satser på at det er 5 personer som ikke kommer ;-) I tillegg har vi 8 barn, så de vet vi ikke helt hvor vi skal gjøre av.. Men det kan være enda større frafall, så den tid den sorg. Heldigvis har lokalet en egen salong i annen etasje, hvor det går an å lage til noe for barna Hittil er det bare kirken og lokalet som er bekreftet, i tillegg til forlovere da. 1 til han og 2 til meg. Siden jeg bor i Oslo og skal gifte meg i Ålesund, er det veldig greit å ha en forlover begge steder! En som stiller opp i Oslo, og en som sjekker ut ting for meg i Ålesund. Fargetemaet vårt er hvitt med et hint av lilla og grønt, og forloverne skal ha lys lilla kjoler. Lilla er min favorittfarge, og også min avdøde farmors farge, så det er litt spesielt for meg Det jeg syns er vanskeligst er å finne musikk (vi skal ha live-band) og valg av trykksaker m.m.. Kjolen tør jeg ikke tenke på, men jeg vet at jeg kommer til å stå der med sikkert 10 kjoler jeg har lyst på, men ikke klarer å velge.. Har fått prøvetime 18. juli for å få en liten oversikt over hvor jeg står iht kjolen! Skal i en brudesalong i Ski, og gleder meg masse til det!!! Tror nok jeg må ta meg en tur til Kristins brudesalong på Lillestrøm også, der skal det visst være alt man kan tenke seg av kjoler og tilbehør. Noen som har erfaring med brudesalongen i Ski? Ellers tar jeg imot alle tips med glede, store eller små, alt hjelper i denne planleggingsfasen (som jeg elsker allerede)
Sommerbrud2010 Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hei jenter Så hyggelig at det er så mange andre bruder i 2010 Jeg ble fridd til forrige tirsdag, så nå har jeg vært forlovet i en uke, og elsker det! Jeg skal gifte meg i Ålesund 19. juni 2010. Vielsen skal være i Ålesund kirke, og lokalet er bekreftet. Det er plass til maks 80 personer, men vi har ca 85 på gjestelisten. Hva gjør man? Jo, satser på at det er 5 personer som ikke kommer ;-) I tillegg har vi 8 barn, så de vet vi ikke helt hvor vi skal gjøre av.. Men det kan være enda større frafall, så den tid den sorg. Heldigvis har lokalet en egen salong i annen etasje, hvor det går an å lage til noe for barna Hittil er det bare kirken og lokalet som er bekreftet, i tillegg til forlovere da. 1 til han og 2 til meg. Siden jeg bor i Oslo og skal gifte meg i Ålesund, er det veldig greit å ha en forlover begge steder! En som stiller opp i Oslo, og en som sjekker ut ting for meg i Ålesund. Fargetemaet vårt er hvitt med et hint av lilla og grønt, og forloverne skal ha lys lilla kjoler. Lilla er min favorittfarge, og også min avdøde farmors farge, så det er litt spesielt for meg Det jeg syns er vanskeligst er å finne musikk (vi skal ha live-band) og valg av trykksaker m.m.. Kjolen tør jeg ikke tenke på, men jeg vet at jeg kommer til å stå der med sikkert 10 kjoler jeg har lyst på, men ikke klarer å velge.. Har fått prøvetime 18. juli for å få en liten oversikt over hvor jeg står iht kjolen! Skal i en brudesalong i Ski, og gleder meg masse til det!!! Tror nok jeg må ta meg en tur til Kristins brudesalong på Lillestrøm også, der skal det visst være alt man kan tenke seg av kjoler og tilbehør. Noen som har erfaring med brudesalongen i Ski? Ellers tar jeg imot alle tips med glede, store eller små, alt hjelper i denne planleggingsfasen (som jeg elsker allerede) JADDA! Det her ble jo helt feil, for dette skulle være svar på en annen tråd. Jaja, sånn er det å være helt ny.. Ikke klarer jeg å slette innlegget heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå