Birdcage Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Da er det bestemt, vi skal gifte oss! 22. mai 2010 står bryllupet. Vi har leid festlokale, veldig deilig at det er i boks. Vi bor i Oslo, og jeg fikk meg en overraskelse da jeg så hvor raskt de beste lokalene blir utleid! Kjolen har hengt i skapet i mange år, jeg fant en kjole på et loppemarked i Barcelona lenge før jeg møtte mannen i mitt liv, men jeg har alltid tenkt at det må være den perfekte brudekjole. Og nå som jeg har funnet drømmemannen, og har en dato å forholde meg til - så blir jeg bare sikrere og sikrere på at dette er Kjolen. Vi har leid et erværdig lokale der vi ordner alt selv, men ønsker skikkelige rammer allikevel. Dvs, vi leier inn serveringspersonell, bartendere og kjøkkenhjelpere. I utgangspunktet tenkte vi også å leie inn kokker til å lage maten til oss, er det noen som har gode tips til Oslo-kokker som tar slike oppdrag? Fint om prisen er innenfor rimelighetens grenser, siden vi har et litt begrenset budsjett. Jeg gleder meg sånn!! Endret 7. juli 2009 av Birdcage
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Gratulerer med det forestående bryllupet - og lykke til med planleggingen! Endret 7. juli 2009 av Ansjoni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå