Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo venter på penger fra skatten som skal ha blitt sendt 24 juni på utbetalingskort. Men dette kommer jo ikke, og HVOR det er, er jo bare til å gruble seg ihel over.

Sambo har jo voktet posten siden pengene skulle ha blitt utbetalt, og jeg har jo også sjekket ekstra om det ligger sammen med annen post, men nei, det har ikke kommet.

Nå er det jo idiotisk av samboer å ikke ha lagt inn kontonr, så NOE må han absolutt ta på sin kappe, men han gjorde ingen endringer på selvangivelsen sin i år så han tenkte rett og slett ikke på det.

Men, han har snakket med posten, og de sier det er kemnerkontoret som må forsøke å spore opp. Kemnerkontoret sier egentlig bare at "det er sendt".... Det var visst vanskelig å sende ut en kopi ifølge de og det synest jeg er litt rart. Altså, jeg skjønner jo at de vil unngå å sende ut to sånn at han får beløpet to ganger.

Kemnerkontoret sa var at den første utbetalingsgiroen kunne meldes ugyldig, men først etter EN MND og så tar det jo en tid etter det.... Men det er litt rart, skulle tro at de kunne gå inn på pc`en og sjekke referanse på den utbetalingen og reg, den ugyldig med en gang OG så sende ut en ny. Går ikke det an?

Han skal se om han får gått og snakket med de i morgen da, får håpe det går bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...