Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Er det ok å ha en bananfarget kjole i venninnen min sitt bryllup? Jeg ser på denne: http://www.divax.no/product.asp?product=1308 alternativt ville jeg hatt den i burgunderrød. Er det en grei farge å ha i bryllup?
The Kitten Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Er det ok å ha en bananfarget kjole i venninnen min sitt bryllup? Jeg ser på denne: http://www.divax.no/product.asp?product=1308 alternativt ville jeg hatt den i burgunderrød. Er det en grei farge å ha i bryllup? Jeg synes det er ok. Det er vel bare fargene hvitt, svart (og rødt?) som skal unngås.
*selma Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Er det ok å ha en bananfarget kjole i venninnen min sitt bryllup? Jeg ser på denne: http://www.divax.no/product.asp?product=1308 alternativt ville jeg hatt den i burgunderrød. Er det en grei farge å ha i bryllup? Nydelig kjole
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Enig - den kjolen var kjempefin. Og alle fargene der kan brukes i bryllup.
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Nydelig kjole! Men tradisjonelt skal disse tre fargene unngåes i bryllup: hvitt, for å ikke konkurrere med bruden sort, sørgefarge rødt, betyr at en har hatt et forhold til brudgommen.. Ikke alle legger like stor vekt på de to siste fargene, her ville jeg ha spurt bruden viss du er usikker. For noen er det veldig viktig, og andre synest at en kan gå som en vil.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Nydelig kjole! Men tradisjonelt skal disse tre fargene unngåes i bryllup: hvitt, for å ikke konkurrere med bruden sort, sørgefarge rødt, betyr at en har hatt et forhold til brudgommen.. Ikke alle legger like stor vekt på de to siste fargene, her ville jeg ha spurt bruden viss du er usikker. For noen er det veldig viktig, og andre synest at en kan gå som en vil. Men denne kjolen var jo ikke noen av de fargene. Eller mente du at burgunder og den rosa er på grensen til rødt og dermed burde unngås?
Gjest SmallTalk Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Kjør på! Og hvis du heller vil ha kjolen i burgunder, så synes jeg du skal gå for det. Regelen om at man skal unngå rødt i brylluper er nesten utslettet, og det eneste stedet folk bryr seg om dette er på KG.
Concertina Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Hvis bruden har hvit kjole så greit, men endel gifter seg jo i forholdsvis enkle kjoler i champagne og litt mørkere "hvite" toner, og den kjolen er jo ganske lik en enkel brudekjole Men fin var den. ...jeg ville ikke valgt den selv, men dersom noen kommer i noe slikt i mitt bryllup så reagerer jeg ikke
Gjest ts Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Har begynt å få kalde føtter ang denne kjolen. Er redd den blir FOR fin på en måte... Men nå er den kjøpt da, og nydelig er den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå