Gjest qwe Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Skjerp deg. har du ett problem med han ta dte opp med han. Hat er ett sterkt ord
Tonka Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 TS: ...fordi? Høres ut som hysteri eller en god grunn til å si hej då og komme seg videre med livet...
Cashpink Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Fy søren... Hat er kjempe sterkt ord! Slenger meg på med: FLYTT!
Ethereal Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Man bruker hat om alt mulig rart om dagen. Det er ikke så veldig sterkt lenger. Flytt ut vennen min. Man spiser ikke en iskrem man hater, og man bor ikke sammen med en person man hater
angeleyes Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Hat er for meg et sterkt ord. Hvis du mener at du virkelig hater samboeren din er det faktisk på tide å flytte. Begge to fortjener bedre.
Brand Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 "Det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet.. -Simon Wiesenthal-
Gjest Eurodice Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Gud som jeg hater han Hva er skjedd? Hva har han gjort? Er dette noe som har pågått over lengre tid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå