Gå til innhold

Pengene tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte et møblement forrige uke, men denne uka er dette nedsatt 3000 kr. Er det mulig å få levert inn møblene for så å kjøpe de på nytt til salgspris? Har kvittering og på denne står det: Ikke fornøyd - pengene tilbake innen 30 dager"

Er dette mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjøpte et møblement forrige uke, men denne uka er dette nedsatt 3000 kr. Er det mulig å få levert inn møblene for så å kjøpe de på nytt til salgspris? Har kvittering og på denne står det: Ikke fornøyd - pengene tilbake innen 30 dager"

Er dette mulig?

Ja, bare å bytte inn møblene å få pengene tilbake, så får du få NOEN ANDRE til å gå ned å kjøpe de samme møblene til deg for halv pris. :)

Skrevet

Er dette mulig?

Det er mulig, men jeg synes det er litt smålig.

Skrevet
Det er mulig, men jeg synes det er litt smålig.

Ikke vits å gi de store kjøpesenteren mer penger enn strengt tatt nødvendig, går ut fra at TS har mer nytte av de, og seff er det irriterende å tape 3000 kr på 1 uke. Men hadde fått noen andre til å kjøpe møblementet til halv pris da, bare for å unngå sure blikk og eventuell drittslengning. :fnise:

Skrevet

Få noen andre til å kjøpe ny. Ikke fordi det er pinlig, men fordi det sier seg selv at du ikke er misfornøyd med varen hvis du kjøper den på ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...