Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Forholdet med kjæresten har vært dårlig i det siste, og vi har blitt enige om en pause. Tviler på at vi blir sammen igjen etter den pausen. I helga var jeg på byen og jeg ble med en fyr hjem. Herlig sex og det føltes deilig å rive seg løs og gjøre noe "crazy". Sa til han at jeg var singel, selv om jeg egentlig ikke var det. Men når jeg er i en pause som jeg vet ender med brudd, så er det vel ikke så ille å kalle seg singel? Han hadde tydeligvis kjæreste, men det forholdet kan umulig være så sterkt? At vi hadde sex en gang til før jeg dro hjem om morgenen må tyde på at han også likte det? Virket som om han syntes det var kjipt at jeg skulle dra også, for vi stod og klinte i gangen en god stund.

Men greia er, jeg har lyst til å sende han en melding og spørre om vi skal gjenta det. Sexen altså. For den var deilig med stor D. Er det teit av meg? burde jeg bare glemme hele greia?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Han har kjæreste! Synes du bør holde deg unna.

Hvis du vet at den pausen betyr slutt bør du informere eksen din om det!

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Fortalte han selv at han hadde kjæreste ?? Hvis ikke kan du jo evnt. sende ham en SMS og spørre om det er sånn at han har kjæreste eller om han har lyst på en reprise fra fredag(?)....... Da har du tilkjennegitt din interesse, men samtidig antydet at det ikke er interessant hvis han kjæreste.....

Gjest Skogsjerne
Skrevet

Lite takekors.......

Hvis du har noen forhåpning om å fixe det forholdet du har hatt/har fra før er det kankje ikke så lurt å komplisere det ytteligere ved å innvolvere deg med en mann som allerde er opptatt. Vent med å ta slike avgjørelser til du er totalt fri fra ditt tidligere forhold. lykke til videre

Skrevet

Høres ut som dere fortjener hverandre - han var utro mot dama si og du var utro mot typen din. Verden blir et bedre sted om slike mennesker som dere finner sammen, så slipper vi andre å måtte forholde oss til dere - i alle fall på kjærlighetsplanet.

Gjest Gjest
Skrevet
Høres ut som dere fortjener hverandre - han var utro mot dama si og du var utro mot typen din. Verden blir et bedre sted om slike mennesker som dere finner sammen, så slipper vi andre å måtte forholde oss til dere - i alle fall på kjærlighetsplanet.

Haha, du mener det ja! ;) Ja, jeg har lyst på han så hvis du mener at vi fortjener hverandre så er jo det bra. Oss utro må holde sammen, eller hva?

Skrevet
Haha, du mener det ja! ;) Ja, jeg har lyst på han så hvis du mener at vi fortjener hverandre så er jo det bra. Oss utro må holde sammen, eller hva?

Jeg syns det i alle fall er strålende om dere som er utro holder sammen ja, og er utro med andre utro folk som igjen har utro partnere osv. så kan jo vi som er trofaste slippe å bli bedratt og lurt. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Fortalte han selv at han hadde kjæreste ?? Hvis ikke kan du jo evnt. sende ham en SMS og spørre om det er sånn at han har kjæreste eller om han har lyst på en reprise fra fredag(?)....... Da har du tilkjennegitt din interesse, men samtidig antydet at det ikke er interessant hvis han kjæreste.....

Ja, han fortalte det selv. Har sendt en sms og venter på svar. Hadde angret om jeg ikke hadde gjort det. Svarer han ikke så angrer han vel på det han gjorde eller er ikke interessert. Skjønner han godt om han har dårlig samvittighet. Tenker at han står samme sted som meg i forholdet sitt siden han gjorde det han gjorde. Vet at det jeg holder på meg ikke er riktig. Men jeg har så mye dritt å ta hevn for og føler for å være litt slem.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns det i alle fall er strålende om dere som er utro holder sammen ja, og er utro med andre utro folk som igjen har utro partnere osv. så kan jo vi som er trofaste slippe å bli bedratt og lurt. :)

Ja, da kan man jo nesten dele befolkningen inn i to raser, oss utro og de som er trofaste? Mener du også at det stemmer med "en gang utro, alltid utro"?

Skrevet
Ja, da kan man jo nesten dele befolkningen inn i to raser, oss utro og de som er trofaste? Mener du også at det stemmer med "en gang utro, alltid utro"?

Nei, trenger ikke nødvendigvis være at engang utro alltid utro nei.

Nå er det nok - takk gode gud - ikke alle som er utro, og trenger ikke dele inn befolkningen for det, men er jo fint om de som ikke klarer å ha et forhold uten å gå bak ryggen på partneren sin og juge og bedra, møter likesinnede mennesker! Dere fortjener jo hverandre, denne gangen var han utro mot dama si MED deg, neste gang er han utro MOT deg med EN ANNEN dame... ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, trenger ikke nødvendigvis være at engang utro alltid utro nei.

Nå er det nok - takk gode gud - ikke alle som er utro, og trenger ikke dele inn befolkningen for det, men er jo fint om de som ikke klarer å ha et forhold uten å gå bak ryggen på partneren sin og juge og bedra, møter likesinnede mennesker! Dere fortjener jo hverandre, denne gangen var han utro mot dama si MED deg, neste gang er han utro MOT deg med EN ANNEN dame... ;)

Sant det. Men er vel mest som en knullevenn han er aktuell. Det som var planen i hvert fall (; Men skjønner hva du mener. Måten man blir sammen med kan fort bli måten det blir slutt på også? Blir sammen med utroskap, og slår opp pga utroskap...

Skrevet
Sant det. Men er vel mest som en knullevenn han er aktuell. Det som var planen i hvert fall (; Men skjønner hva du mener. Måten man blir sammen med kan fort bli måten det blir slutt på også? Blir sammen med utroskap, og slår opp pga utroskap...

Ja, kan fort sitte på andre siden av bordet neste gang lissom. ;)

Skrevet

Når hverdagen innhenter deg og du flytter sammen med kjæresten din så du passe på å ikke nevne denne episoden, - da vil han se på deg som en hore resten av livet.

Men pause for damer betyr pause til å ligge med fremmede menn for gjentagelser og finne på mest mulig galskap som du ikke gadd gjøre med typen din, selv som om kanskje dere to trengte det mer enn du og han fremmede.

Menmen, folk tenker jo forskjellige, noen liker kortvarige nytelser og flest mulige opplevelser, mens andre liker å tenke fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...