Gjest Gjest_Tio_* Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Vet ikke om dette er riktig sted å poste dette, men det går på elektronikk... Jeg har kjøpt en bærbar cdspiller og det følger ikke med adapter. Nå har jeg et adapter liggende. Adaptere har volten den bærbare mener skal brukes. Problemet er amperen. I bruksanvisningen er amperen satt til 700 mA. Mitt adapter har 1000 mA. er det noen som har peiling på om det vil utgjøre et problem?
Gjest Gjest_tio_* Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hm.. jeg har visst et annet adapter også. Med 500mA. Altså 200 for lite...
Gjest Lever i spenning Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 1000mA i stedet for 700mA gjør ingenting. Dingsen trenger bare 700, men du har mer til rådighet. Spiller ingen rolle. Betyr bare at strømforsyningen ikke vil slite med å levere strøm. Det er rikelig. Så hvis spenningen er riktig så har du full klaff. Om den ligger en volt eller to over vil det neppe spille noen rolle det heller. PS! Hvorfor er alltid bekreftelseskoden 'fisk' eller 'pasta'? (evt. 'hei').
Gjest Gjest_Tio_* Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Tusen hjertelig for svar. Jeg lurte det forholdt seg slik du sier. Bl.a på grunn av sikringskapet. Men turte ei stole på at det var slik. Føler meg mye sikrere nå. Skulle ønske jeg kunne gitt deg et like bra svar på fiskepasta (ev hei) spørsmålet, men... Snodig er det iallefall ja... :klø:
Gjest Gjest tio Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 "Jeg lurte det forholdt seg slik du sier." Jeg lurte på om det forholdt seg slik du sier. Det var det det skulle stå altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå