Mrs Darcy Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Mr Darcy og jeg har nylig bestemt oss for å bli prøvere, og er inne i en spennende(og svært aktiv ) periode. Vi er begge svært så realistiske i forhold til at det kan ta lang tid å bli gravide, men jeg har altså fått testing på hjernen... Tenker på det hver eneste gang jeg er på badet, men har klart å holde meg enn så lenge. Jeg har regelmessig mens, og kan stort sett alltid kjenne eggløsningen. Neste mens er ventet 16. juli, så jeg bør vel vente til over helgen med testing? Det jeg lurer på er hvordan dere klarer å vente med å teste? Nå har jeg jo ferie også, og ikke så mye annet å tenke på... Trodde aldri i livet at jeg skulle bli så besatt, er vanligvis veldig easy-going Lykke til alle sammen
Renesmee Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Smør deg med tålmodighet. Jeg var som deg første syklusen, og testa og testa - siden menstruasjonen var VELDIG forsinket. Har alltid hatt vanlig 28-dagers sykluser, men denne første etter pilleslutt lot vente på seg . Syklusen varte i 45 dager ! Svidde sikkert av 500 kroner på tester på den tiden.
miss dolly Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 welcome to my world... har det akkurat som deg! det eneste som hjelper er å ha noe å gjøre da slipper man å gruble og fyre seg opp hele tiden...
Neytiri Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Høres ut som meg dette her.....eneste forkjell er jo at eg har gått på p pillen så min syklus er jo ikke i gang enda....har gått 44 dager uten noe besøk av TR. Vi gikk på inkjøp av disse stripsene til både EL og GT......har allerede brukt opp 4 av de 5 GT som skal holde til 5 PP...hehehe.... i tillegg kjøpt CB digital, og der fikk eg "ikke gravid".....egentlig litt deilig å se det isteden for en strek! Så nu skal eg bare slappe av så får Tanta besøke når ho er klar! lykke til følger med her eg!
Klematis Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Jeg var akkurat lik. Og løste 'problemet' med..... å teste! Hehe. Kjøpte sånne billigstrips på nettet og startet testing fra 6 DPO. Fikk det liksom ut av systemet på den måten, så da tenkte jeg ikke på det så mye resten av dagen. Det skader jo ikke å teste tidlig og ofte om du ikke blakker deg eller blir helt besatt. Jeg kjøpte mine tester på billige-tester.no (30 tester for rundt 150 kr), men hadde jeg ikke blitt gravid når jeg gjorde hadde jeg kjøpt nye fra http://www.homehealth-uk.com/, der får du 100 tester for rundt 170 kr inkl. frakt. Lykke til uansett hvordan du prøver å løse testetrangen Drysser litt babystøv
Strix Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Tja, jeg prøvde å teste noen sykluser, men etter måneder med snehvit test der mensen kom gang på gang så oppdaget jeg kjapt at det var mye enklere å bare få mensen enn å først teste negativt og deretter få mensen. Dobbel skuffelse på en måte Ca. 2 uker fra el-ikm er ikke så mye...
Mrs Darcy Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2009 Hei Jenter, og takk for svar! Godt å høre at jeg ikke er alene om å være testesugen! Ser for meg at jeg kommer til å gjøre som deg, Klematis. Billige tester er bestilt, og ettersom jeg skjønner har de rask levering. Da blir det nok testing over helgen, ja! Tror løsningen for meg er å få det ut av systemet fra morgenen av, for selv om jeg holder meg opptatt, tenker jeg på tester....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå