Gå til innhold

Hvorfor det peneste undertøyet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Har lagt til merke at dere damer pynter dere selv med det peneste og beste undertøyet dere har når dere skal ut. Dette gjelder også når dere går ut alene uten gubben. Hvorfor er det slik? er det velbehag og følelsen av å være aktraktiv som driver dette frem?

Jeg har ingenting imot dette og synes dette er flott.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Har lagt til merke at dere damer pynter dere selv med det peneste og beste undertøyet dere har når dere skal ut. Dette gjelder også når dere går ut alene uten gubben. Hvorfor er det slik? er det velbehag og følelsen av å være aktraktiv som driver dette frem?

Jeg har ingenting imot dette og synes dette er flott.

Før meg er det velbehag å følelsen av å være atraktiv.

Bara før att gubben alltid komenterer att: Vi skall ju faktiskt bare...så javel jeg gjør det før å ikke få følelsen av att jeg førfaller.

Tenk så trist å ha en samboer som ikke bryr seg litt om sitt yttre. Går i slaskige klær osv....

Gjest Shelob
Skrevet

Ja, følelsen av å være fin over det hele. Ellers tilpasses undertøy for meg nøye slik at det passer det jeg skal ha på, sånn at ikke trusa synes, rompa deles i 4 deler osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Liker å føle meg fin innenfra og ut! Det er jo samme grunnen som at man barberer leggene selv om man er singel og skal gå i bukse liksom... Vi føler oss bare freshere :)

Skrevet

Haha...her er det omvendt. Sist jeg var på byen alene og kom hjem og kledde av meg var gubben såååå skuffa over at jeg hadde sånn kjedelig H&M truse (pakke med 5 stk til 70 kr) :fnise:

prøvde jo å si at jeg kunne jo ikke være fin for gutta på byen, men fikk jo da beskjed at jeg skulle jo komme hjem igjen og :P

Skrevet

Føler seg jo litt finere når man vet at undertøyet man har på er flott da. Også tror jeg man stråler ut litt mer av den "føle-seg-vel" følelsen til de man møter ute.

Har muligens noe med bevisste og ubevisste signaler i gjøre? :P

Gjest Gjest
Skrevet

De damene som har vist seg for deg i undertøyet har vel tatt på det peneste nettopp fordi de har tenkt å vise seg i undertøyet. De andre vet jo ikke du hvordan går kledd under :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo bare flott for selvfølelsen å pynte seg fra innerst til ytterst. Samme med høyhælte klikk-klakk sko, da føler jeg meg skikkelig damete og feminin:)

Dessuten så liker mannen min at jeg kommer hjem med sexy undertøy, istedenfor bomullstruse. Og da blir det ekstra hyggelig å komme hjem også!

Gjest Gjest
Skrevet
Har lagt til merke at dere damer pynter dere selv med det peneste og beste undertøyet dere har når dere skal ut.

Er du den samme fyren som lurer på hvorfor noen jenter bruker stringtruse i butikken?

Gjest Gjest
Skrevet
Er du den samme fyren som lurer på hvorfor noen jenter bruker stringtruse i butikken?

Haha! For å kunne stille det spørsmålet han gjør, så må han jo ha spionert litt...

Gjest Gjest
Skrevet
Haha! For å kunne stille det spørsmålet han gjør, så må han jo ha spionert litt...

Vel, det vises ganske godt noen ganger...

Skrevet

Som andre her, for å føle seg vel:) Man føler seg mer attraktiv selv om man ikke har planer om å bli med noen hjem...

Skrevet

Som nevnt tidligere; man føler seg mer vel når man er velstelt og flott kledd helt ned til undertøyet. Når jeg skal ut på byen liker jeg å se bra ut og å føle meg vel, uavhengig om jeg skal bli med noen hjem eller ikke.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg må da altså innrømme at jeg bruker akkurat det samme undertøyet når jeg går ut på byen som jeg gjør til daglig. Ikke er det spesielt sexy heller, men det passer meg og er behagelig, og det er i grunn viktigst for meg :)

Og hvordan TS liksom vet at alle jenter bruker sexy undertøy på byen vil jeg gjerne vite, og aller helst hvor vedkommende går, for da vil jeg helst holde meg unna de stedene :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...