Gå til innhold

Vi som har lyst til aa bli gravide rundt sommeren 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa har jeg sittet og lest gjennom traaden for alle som har lyst til aa bli gravide rundt sommeren 09 og kunne onske jeg kunne vaere med...

Jeg har VELDIG lyst paa barn! Men som saa mange andre, samboeren er ikke klar enda. Han har saa mye han har lyst til aa gjore og oppleve for vi blir tre...

Vi gifter oss i august og har vaert sammen i maaange aar. Jeg er 27 og han er 32.

Tenkte vi kunne ha en traad for oss som kunne tenke seg aa begynne aa prove neste vaar/sommer.... Tror/Haaper jeg skal faa han paa gli etter hvert... :)

Noen andre i liknende situasjon...

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk aldri noen respons paa dette innlegget... Faar prove meg igjen om noen maaneder...

Skal forst gifte meg, saa faar jeg haape at min kjaere tar opp temaet om kort tid! Jeg kjenner iallfall at jeg er veldig klar og har de siste ukene brukt alt for mye tid paa aa lese ulike traader her paa KG....

Forhaapentligvis blir det min tur om ikke saa altfor lenge.

Skrevet

Hei=)

Jeg vil også gjerne bli gravid neste sommer. Min sønn er veldig snart 1 år, og 3års mellomrom er passe synes jeg.

Hadde egentlig tenkt til å begynne å bli gravid i 2011 pga skolgang, men så må man få seg jobb, og da blir det nye 6mnd. Så tar det gjerne noen mnd å bli gravid, og vips er det 5års forskjell mellom barna.

Så jeg har nå lyst å bli gravid på sensommeren neste år om alt klaffer.

Må jo selvfølgelig få med samboer på tanken, men tror nok at han og vil ha barn i den tiden=)

Jeg er forresten 23 år nå. Han er 27 år.

Skrevet
Hei=)

Jeg vil også gjerne bli gravid neste sommer. Min sønn er veldig snart 1 år, og 3års mellomrom er passe synes jeg.

Hadde egentlig tenkt til å begynne å bli gravid i 2011 pga skolgang, men så må man få seg jobb, og da blir det nye 6mnd. Så tar det gjerne noen mnd å bli gravid, og vips er det 5års forskjell mellom barna.

Så jeg har nå lyst å bli gravid på sensommeren neste år om alt klaffer.

Må jo selvfølgelig få med samboer på tanken, men tror nok at han og vil ha barn i den tiden=)

Jeg er forresten 23 år nå. Han er 27 år.

Håper vi kan holde denne tråden i gang da :) Jeg må vente på klarsignal fra min kjære før vi kan begynne....

3 år synes jeg også høres ut som en fin aldersforskjell :babysmokk::babygutt:

Tok det lang tid sist du ble gravid?

Gjest boobla
Skrevet

Hei. jeg er med. jeg studerer nå, men skal sette i gang neste år. Til oss går d ikke natua, så vi må ha hjelp av lege evt prøverør. Vi får se hva slags diagnose vi får. Tenkte å ta turen til legen sommeren 2010;)

Skrevet
Håper vi kan holde denne tråden i gang da :) Jeg må vente på klarsignal fra min kjære før vi kan begynne....

3 år synes jeg også høres ut som en fin aldersforskjell :babysmokk::babygutt:

Tok det lang tid sist du ble gravid?

Ehm..Prøvde og prøvde. Det var vel heller slik at jeg måtte bytte p-pillemerke pga bivirkninger (kvalme i 2år). Men så anbefalte legen meg om å få ut hormonene av kroppen før jeg begynte på ett nytt merke.

Så var vi litt uforsiktige etter en fuktig bytur, og vips! så var jeg gravid. Men det var ingen krise altså=)

Skjønner at det nok kan virke urettferdig på langtidsprøvere, og det har jeg full forståelse for! Og hvem vet. Det er jo slettes ikke sikkert at neste spire sitter kjapt!

Boobla: Hvor gamle er dere da, og har dere barn fra før siden du vet at det blir prøverør?

Er student jeg også forresten=)

Gjest Smaragd
Skrevet

Joiner her jeg også.....

Ikke tid å skrive noe nå, må bare legge igjen et spor... :)

Skrevet
Joiner her jeg også.....

Så koslig at vi blir flere=)

Skrevet
Hei. jeg er med. jeg studerer nå, men skal sette i gang neste år. Til oss går d ikke natua, så vi må ha hjelp av lege evt prøverør. Vi får se hva slags diagnose vi får. Tenkte å ta turen til legen sommeren 2010;)

Joiner her jeg også.....

Så koslig at vi blir flere=)

Ja, så koselig at vi blir fler :)

Jeg er veldig glad jeg har tantebarn, for det hjelper iallfall litt. Er så glad i de og elsker å være sammen med de.

Men selvfølgelig det å få sine egne er noe helt spsielt og ikke minst gleder jeg meg til å være gravid :) Og det må være fantastisk å vite at man har laget underverket sammen med mannen man elsker og kunne se hvilken liten skapning som kommer frem :) (ble det klisjé..? -men det er ting jeg tenker på iallfall)

Skrevet
Men selvfølgelig det å få sine egne er noe helt spsielt og ikke minst gleder jeg meg til å være gravid :) Og det må være fantastisk å vite at man har laget underverket sammen med mannen man elsker og kunne se hvilken liten skapning som kommer frem :) (ble det klisjé..? -men det er ting jeg tenker på iallfall)

Er ikke livet en eneste stor klisjèe da? :ler:

Prata med mannen idag forresten, og ting ser lyst ut=) Så da håper jeg at han ikke skifter mening når det nærmer seg=)

Gjest boobla
Skrevet
Ehm..Prøvde og prøvde. Det var vel heller slik at jeg måtte bytte p-pillemerke pga bivirkninger (kvalme i 2år). Men så anbefalte legen meg om å få ut hormonene av kroppen før jeg begynte på ett nytt merke.

Så var vi litt uforsiktige etter en fuktig bytur, og vips! så var jeg gravid. Men det var ingen krise altså=)

Skjønner at det nok kan virke urettferdig på langtidsprøvere, og det har jeg full forståelse for! Og hvem vet. Det er jo slettes ikke sikkert at neste spire sitter kjapt!

Boobla: Hvor gamle er dere da, og har dere barn fra før siden du vet at det blir prøverør?

Er student jeg også forresten=)

nei, 4 år uten prevensjon...........

Skrevet
Er ikke livet en eneste stor klisjèe da? :ler:

Prata med mannen idag forresten, og ting ser lyst ut=) Så da håper jeg at han ikke skifter mening når det nærmer seg=)

Så bra :)

Jeg kommer ikke til å nevne temaet før etter bryllupet, som er om 2 uker :bryllup:

Skrevet

:klemmer: til deg, regner med det har vært tøft. Håper det virkelig ordner seg neste år!

Skrevet

:kjefte:

Så bra :)

Jeg kommer ikke til å nevne temaet før etter bryllupet, som er om 2 uker :bryllup:

Jeg vil også gifte meg! :slåss: :ler:

Kan tenke meg du er spent!

Blir dere mange?

Skrevet
:kjefte:

Jeg vil også gifte meg! :slåss: :ler:

Kan tenke meg du er spent!

Blir dere mange?

Gleder meg! Håper det blir en dag hvor vi har det gøy, men også at alle gjestene får en fin kveld. Er jo ikke til å legge under en stol at mange brullup er kjedelige... Jeg håper livemusikk vil gjøre susen :)

Lite bryllup, bare 45, men mange venner og ingen over 60!

Du har ikke vurdert å fri selv da..?? :yvonne:

Skrevet
Gleder meg! Håper det blir en dag hvor vi har det gøy, men også at alle gjestene får en fin kveld. Er jo ikke til å legge under en stol at mange brullup er kjedelige... Jeg håper livemusikk vil gjøre susen :)

Lite bryllup, bare 45, men mange venner og ingen over 60!

Du har ikke vurdert å fri selv da..?? :yvonne:

Jeg tror nok det hjelper på stemningen utover kvelden med mange unge folk iallefall.

Vi HAR snakket om det. Han som tok det opp når vi hadde vært sammen i ca 2,5år. Da sa han at han ville forlove seg på vår 3års dag. Nå har vi vært sammen i 4,5 år og fremdeles ingen frieri :gjeiper:

Vi er nok begge av den gammeldagse typen som vil at mannen skal fri, så jeg får vel bare vente litt til=) Det skjer når det skjer!

Skrevet
Jeg tror nok det hjelper på stemningen utover kvelden med mange unge folk iallefall.

Vi HAR snakket om det. Han som tok det opp når vi hadde vært sammen i ca 2,5år. Da sa han at han ville forlove seg på vår 3års dag. Nå har vi vært sammen i 4,5 år og fremdeles ingen frieri :gjeiper:

Vi er nok begge av den gammeldagse typen som vil at mannen skal fri, så jeg får vel bare vente litt til=) Det skjer når det skjer!

jeg venta nesten 7 år hvis det er noen trøst :)

Gjest Gjest
Skrevet
jeg venta nesten 7 år hvis det er noen trøst :)

De er treige i avtrekkeren de mannfolka gitt!

Skrevet
De er treige i avtrekkeren de mannfolka gitt!

Dette var altså meg. Ble visst utlogget når jeg posta innlegget!

Gjest boobla
Skrevet
:klemmer: til deg, regner med det har vært tøft. Håper det virkelig ordner seg neste år!

:klemmer: takk og klemmer tilbake. joda, det har vært tøft, men nå legger vi d til siden til jeg er ferdig utdannet! Det bli nok spennende etterpå! Fint at det er laget en slik tråd;) Håper det blir en spire i løpet av 2010, så jeg kan joine dere :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...