Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Vi skal sitte i en hestesko, med 6 stk på kortsiden. Der skal jo jeg og brudgommen sitte + foreldrene våre. Nå er det sånn at foreldrene hans er skilt og har ny samboer. Jeg har lyst til å plassere de parvis oppe sammen med oss. mine foreldre sammen, meg og brudgommen, brudgommens far og samboer, og brudgommens mor med samboer. MEN hvis hans familie på 4 stk skal sitte på hans side så blir jo vi sittende skeivt på en måte. Altså det blir 2 stk på vår høyre side og 4 stk på vår venstre side. Hvordan løse dette? Andre som har skilte foreldre som skal gifte seg her?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 unnskyld, jeg mente selvfølgelig 8 stk på kortsiden:)
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Går hans foreldre overens? Da ville jeg satt dem sammen (evetuelt "paret" med dine foreldre) som om de ikke var skilt og så fikk deres samboere ha hverandre til bords nærme hovedbordet. Dette etterkommer ikke helt ditt ønske med å ha samboerne på hovedbordet, men du får symmetri. Eventuelt får samboerne sitte ytterst på hver side, men da får du jo en som ikke er familie på "din" side. Da må du eventuelt splitte parene og velge mann-dame annenhver gang.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Går hans foreldre overens? Da ville jeg satt dem sammen (evetuelt "paret" med dine foreldre) som om de ikke var skilt og så fikk deres samboere ha hverandre til bords nærme hovedbordet. Dette etterkommer ikke helt ditt ønske med å ha samboerne på hovedbordet, men du får symmetri. Eventuelt får samboerne sitte ytterst på hver side, men da får du jo en som ikke er familie på "din" side. Da må du eventuelt splitte parene og velge mann-dame annenhver gang. De går veldig bra overens. Skal man kanskje gjøre det sånn da. Hm... Er det sånn at forloverne skal sitte sammen? Hva med forlovernes kjærester da?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Så ikke kommentaren din før nå. Kan dere ha 10 på kortsiden istedenfor slik at deres forlovere sitter på din side? Da får du i hvert fall symmetri. Samme gjest som innlegg 3
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Du svarer fortere enn jeg klarer å skrive... Vi lot våre forlovere sitte på hovedbordet og så hadde deres samboere hverandre til bords like ved. Det var kun på hovedbordet par ble splittet. Fortsatt samme gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå