Gjest Ts Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vi er to par som har bestilt en uke i Tallin nå i midten av juli. Til dere som har vært der, er dette en romantisk by? Og hvordan er normalt temperaturene der på denne tiden av året? Har selvsagt lest litt om Tallin, men synes det kan være greit å høre erfaringer fra noen som faktisk har vært der:-)
Bex Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ja, det vil jeg tro den er. Har kun vært der på konferanse, og da får man jo et annet inntrykk av byen. Men det er en koselig, liten gamleby med koselige spisesteder og små smug. Ta en rusletur oppom runde tårn, opp på bymuren og over rådhusplassen. Er ikke så mye bra shopping der, så tror ikke jeg hadde giddet å bruke tid på å dra til kjøpesentrene, men bare holdt meg i gamlebyen. Det er jo mange spa der, kanskje noen tilbyr parbehandling? Spis middag på Clazz. Supergod stemning og live musikk utover kvelden. Vil tro temperaturen er omtrent som her God tur!!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Gamlebyen i Tallinn er fantastisk. Koselig atmosfære og et mylder av små butikker. Dere kan glede dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå