Gå til innhold

Jævlig bra timing...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Av diverse årsaker kan jeg ikke beholde kattene mine lenger. Dette skjer såklart midt på sommeren når folk drar på ferie og derfor må dumpe katten på nærmeste omplasseringssted e.l. Ingen ledige plasser der for mine da. Finn.no er også stappfull kan jeg tenke meg. Hva annet effektivt kan jeg gjøre? Sette opp lapper på de lokale butikkene er vel ikke mye til hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå tror jeg det beste du kan gjøre er å ta dem med til veterinær og få dem avlivet. (Som nevnt i et annet innlegg er det p.t. over 1.000 annonser med katter som gis bort eller selges for symbolske summer på finn.no...) Det er selvfølgelig veldig trist, men det måtte jeg f.eks. ha gjort med min gamle hund hvis jeg ikke kunne ha ham lenger.

Hvorfor kan du forresten ikke ha dem? Hvis man virkelig vil, så kan man nemlig nesten alltid fortsette å ha dyrene sine! Og jeg snakker av erfaring...

Gjest Gjest
Skrevet

Har ingenting med vilje å gjøre.

Å avlive kommer jeg aldri til å gjøre. Jeg har en nødløsning, hvis ingenting løser seg... Men håper på gode råd her.

Gjest Gjest_sunshine_*
Skrevet
Av diverse årsaker kan jeg ikke beholde kattene mine lenger. Dette skjer såklart midt på sommeren når folk drar på ferie og derfor må dumpe katten på nærmeste omplasseringssted e.l. Ingen ledige plasser der for mine da. Finn.no er også stappfull kan jeg tenke meg. Hva annet effektivt kan jeg gjøre? Sette opp lapper på de lokale butikkene er vel ikke mye til hjelp?

Jeg fikk selv nettopp kattunger å ble kvitt fire 4 kattunger på bare en uke gjennom finn.no!

Lager du en orginal overskrift og en bra tekst,så er sannsynligheten større å få gitt de vekk.

Å litt uvanlige stilige bilder av kattungene hjelper nok også på!

Gjest Gjest
Skrevet
Finn.no er også stappfull kan jeg tenke meg.

Kan du "tenke" deg? Hallo? Er det noen hjemme? Du får prøve da vel!

Eller er det å faktisk prøve å finne et hjem til dyrene dine for mye arbeid enn å bare dumpe dem hos et omplasseringssenter?

Skrevet
Jeg fikk selv nettopp kattunger å ble kvitt fire 4 kattunger på bare en uke gjennom finn.no!

Lager du en orginal overskrift og en bra tekst,så er sannsynligheten større å få gitt de vekk.

Å litt uvanlige stilige bilder av kattungene hjelper nok også på!

Jeg grøsser på ryggen av formuleringen din! Hvis du gir dem bort ukritisk, er det slett ikke sikkert at de får noe godt hjem! Selv sitter jeg her med en kattunge som ikke har hatt det noe særlig bra etter at noen var så heldige å bli kvitt den rett før de skulle på ferie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...