Gå til innhold

Ser jenter på andre jenter i fellesdusjen?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jenter, ser dere på andre jenter når dere er i fellesdusjen? Tenker på f.eks. hva slags hårsveis de andre har valgt å ha, og om det stemmer med det dere tenkte før klærne/badedrakta falt?

Jeg er gutt, og selv om jeg hverken er bi- eller homofil må jeg innrømme at jeg ser litt på de andre guttene. Hvem har stor, hvem har liten, hvem har trang forhud og hvem står der med antydning til en halvstiv en :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel helt naturlig? Mennesker er skapt nysgjerrige, og det gjelder vel i fellesdusjen som alle andre steder....?

Skrevet

Kaster et blikk rundt meg, ja. Stirrer? Nei.

Skrevet

Nå er det fryktelig sjelden jeg er i fellesdusjer, men dog.

Jeg ser på de andre som er rundt meg ja, og legger nok merke til både kroppsfasong, farger, hår etc. men ser ikke spesiellt etter hva slags frisyre de har der nede nei. Og har vel ikke hittil sett noen som er interessante nok til at jeg følger med dem før og etter avkledning....

Da kan jeg nok mer legge merke til bryster, hvordan de forskjellige ser ut, er litt misunnerlig på fine bryster nemlig. :D (mine er fine de også altså, men kunne godt vært litt større i mine øyne)

Gjest brutal_mann
Skrevet
(mine er fine de også altså, men kunne godt vært litt større i mine øyne)

Gaaaah! Hvorfor kan ikke kvinner være dritsolte av de brystene de har?!? *Forbanne verden og grine i frustrasjon*

Skrevet
Gaaaah! Hvorfor kan ikke kvinner være dritsolte av de brystene de har?!? *Forbanne verden og grine i frustrasjon*

På grunn av idealene samfunnet rundt oss har skapt, kanskje?

Skrevet

hehe... vel, jeg er stort sett stolt av brystene mine jeg, på lik linje med at jeg er stolt av resten av kroppen min. Det betyr ikke at jeg ikke ser forbedringspotensiale også. :P

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Ja - jeg ser på magene deres! Siden jeg selv gjerne kunne tenkt meg litt flatere mage (men konstanterer at de fleste jenter/damer har litt rund mage)!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg prøver å holde blikket litt lenger opp, men innrømmer at jeg får lyst til å kikke.

Skrevet

Ugh. Kjenner jeg ikke får så veldig lyst å hoppe i fellesdusjen når jeg leser dette.

Selv holder jeg meg unna fellesdusjer så langt det går, men det blir jo en gang i uka på skolen (i gymtimene). Da ser jeg ikke noen andre steder enn i veggen, og forventer egentlig at de andre skal gjøre det samme.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet (endret)

Jeg ser meg også litt rundt, men stirrer ikke.. Pleier som regel å feste blikket andre steder enn på andres kropper ja..

Endret av Hinata
Skrevet

Det er ganske umulig å ikke se, men jeg glaner ikke, og jeg står ikke å studerer dem.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ganske umulig å ikke se, men jeg glaner ikke, og jeg står ikke å studerer dem.

Akkurat. Legger merke til andre gjør man uansett, men jeg er ganske lite interessert i å smugkikke og studere andre mennesker når jeg vet at de aller aller fleste føler seg veldig ulekke i de situasjonene. Mener jeg bør respektere det.

Men en gang stod det ei jente naken og fønet håret mens hun bøyde seg frem og var splitter naken og stod midt i garderoben og smurte seg inn med hudkrem, enda splitter naken. Da var det (i den ultratrange garderoben) umulig å ikke få et langt større innsyn i intime detaljer enn det jeg ønsket.

Gjest Gjest
Skrevet
hehe... vel, jeg er stort sett stolt av brystene mine jeg, på lik linje med at jeg er stolt av resten av kroppen min. Det betyr ikke at jeg ikke ser forbedringspotensiale også. :P

Jeg tror ikke på at kvinnebryster har forbedringspotensiale. Uansett om de er små , store, slengete eller hva, så er de mannens hyggeligste leketøy. Silikon kan ødelegge.

Gjest milkyway
Skrevet

Er aldri i fellesdusjer, nærmeste jeg kommer, er garderoben på jobb. Og jeg kikker, og skulle så gjerne ønske jeg hadde guts til å si til damen ved siden av meg "Du har glemt å dytte inn nippelen din i BHen din!" men nei, den stakkars stuepiken måtte gå med merkelig pupp i dag.

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg syns kvinnekroppen er utrolig fascinerende, og tar meg i å kikke litt rundt når jeg en sjelden gang er i fellesdusjen ja.

Skrevet
Er aldri i fellesdusjer, nærmeste jeg kommer, er garderoben på jobb. Og jeg kikker, og skulle så gjerne ønske jeg hadde guts til å si til damen ved siden av meg "Du har glemt å dytte inn nippelen din i BHen din!" men nei, den stakkars stuepiken måtte gå med merkelig pupp i dag.

Hva er "nippel" for noe? Høres ut som en skrue... *hmm* Hvorfor skulle hun ha en skrue i bhen sin? Ikke rart puppen så rar ut... *snodig jente*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...