Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei. Har ikke tilgang på Romerikes Blad denne uka, men trenger likevel å vite om det står noe spesifikt der i morgen eller dagene framover. Kan noen sjekke siste side med Dagens Rose og sms-ene for meg i morgen, eller andre dager? Er interessert i om det står noe om en slags etterlysning av noen som har hjulpet en annen. En takk. Enten som Klar melding eller Dagens Rose - som inneholder en mailadresse. Noen som kan gjøre meg denne tjenesten? Hadde blitt evig takknemlig! (Kan sette inne en dagens rose til den som hjelper meg! Hehe.)
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Ta en tur på biblioteket, er det en stor filial så har de nok Romerikes Blad der.
Max Motstand Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 På biblioteket i Lillestrøm finner du Romerikes Blad. Rett og slett fordi en dose sosialisme og pressestøtte er bra.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Nå bor jeg et stykke unna noe bibliotek - men kom på at jeg kunne se etter når jeg er på butikken. De har som regel noen løssalgsaviser der. Forøvrig var jeg frekk nok til å tidlig, tidlig i dag morges snike meg ned i en postkasse her og kikke litt på baksiden, for deretter å legge den pent på plass igjen. Shame on me.
Max Motstand Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Forøvrig var jeg frekk nok til å tidlig, tidlig i dag morges snike meg ned i en postkasse her og kikke litt på baksiden, for deretter å legge den pent på plass igjen. Shame on me. Det kalles kreativitet, kjære deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå