Gjest Hubby Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 For første gang på veldig lenge ligger det an til en kveld uten barna hjemme. Helt i starten av ferien og med forførende drikke klar i kjøleskapet. Jeg (mannen) har lyst til at så mye av kvelden og natten skal preges av lett beruselse og kåthet. Men, hun har en klar preferanse for kjapp, røff sex. Heller 20 intense minutter enn langsomt pirrende gjennom hele kvelden. Jeg liker å dra det ut lenge, kjenne at jeg er kåt, se at hun er kåt, kjenne på en atmosfære med spenning og at grensene blir litt flytende. Vi er tidlig i 40-åra og har hatt noen opplevelser hvor andre har vært involvert. Hun har flørtet med andre menn og noen få ganger gått hele veien, noe som har gitt begge tenning. De gangene har også hun flytt lenge på en cocktail av kåthet og beruselse. Litt forbudt, en dash av det ukjente, forventninger, litt nerver og spenning... Men, bare oss 2? Hvor spennende kan det bli? Hyggelig kan det sikkert bli, men jeg kjenner med hele meg at jeg ikke vil ha hyggelig. Jeg vil ha spennende! Og, spennende skjer i hodet. Sexy undertøy er pent, men det får meg ikke til å sitte ytterst på stolkanten akkurat. Jeg tenker at hvis jeg skal få "spennende" til å skje med bare oss 2 tilstede, så må det skje på det mentale planet. Rent teoretisk kunne det f.eks skjedd hvis jeg hadde noe hemmelig som berørte det seksuelle å fortelle henne (hvilket jeg egentlig ikke har), og "kom ut av skapet" med det eller visa versa. Noe ala "truth or dare" med litt sprengstoff i. Det kunne kanskje skjedd hvis jeg bandt henne og riset henne og det viste seg at "thats it!" og hun fløt av sted i et vanvittig klimaks, endelig forløst.. Det er heller ikke særlig sannsynlig. Eller at hun fortalte meg at hun i det siste hadde begynt å tenke veldig på andre kvinner og hadde en ny bifil, vakker kollegakvinne på jobb som smilte så søtt og gjerne ville treffe oss begge... haha.. Jeg kunne kanskje prøvd å finne frem til en tredjemann via en nettside eller noe og invitert ham hjem til oss overraskende, men selv om det er en spennende tanke, er det også en slags fallitterklæring. Det må en tredje person til hvis vi skal være kåte hele kvelden/natten liksom.. Vi kunne selvsagt gått på byen og oppsøkt livet, men jeg er 99% sikker på at det som kommer ut av det er at vi kommer relativt slitne hjem, litt for sent, uten noen bifil kvinnelig kollega eller noe annet spennende.. På den annen side kunne det nok vært sunt å gå ut og lufte seg litt også, om enn ikke hele kvelden.. Fins det noen erotiske genier der ute som har forslag å komme med?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Men, bare oss 2? Hvor spennende kan det bli? Hyggelig kan det sikkert bli, men jeg kjenner med hele meg at jeg ikke vil ha hyggelig. Jeg vil ha spennende! Dette lover ikke godt for dere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå