Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest undrer
Skrevet

Heisann.

Dette blir en liten spiontråd:p

Jeg lurer rett og slett på de beste tipsene på å ferske en som man tror virkelig er utro.

Etter et lng tids samboerskap er jeg desverre redd for at partneren min er utro.

Jeg har tatt han i å sende mld med ei jente han drev på med før vi ble sammen osv osv.

Kan man fesk ringe mobilselskapet og få sendt hjem en logg overføring over utgående samtaler og mld,altså bare hvilke nr som er ringt/mottatt? selv med kontant abonemang?

Andre tips og komme med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Desverre ingen gode spiontips, men har et annet råd; Snakk med samboeren din.

Gjest Snokeren
Skrevet

Hos enkelte teleselskap bla Tele2 er det logg 3 mnd tilbake på alle sendte mld og oppringninger. Forutsetter selvfølgelig at du har passord til nettsiden da:)

Jeg snoket selv og fant loggen, etter at han hadde løyet meg opp i ansiktet og sagt at det var kun den ene gangen han hadde sendt mld. til henne.

Det var absolutt blank løgn og det var haugevis med mld som var sendt.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Hei.noen som vet om man får sjekket dette på netcom og chess også?

Har prøvd å snakke med han,han bare nekter.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

får du fresten se hva som er blitt sendt på mld elr er det kun dato,klseltt og nr som står oppført?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
får du fresten se hva som er blitt sendt på mld elr er det kun dato,klseltt og nr som står oppført?

Nei, du får kun se se dato, klokkeslett, nr og samtalers lengde

Det er det jo det samme som hvis du bestiller spesifisert faktura på telefonen, og det skulle jeg tro man kan gjøre hos alle telefonselskap.

Gjest Gjest
Skrevet

Vet hun at han har samboer?

Ring henne og utgi deg for å være elskerinnen hans:

Du: Hei NN, det er Sofie (som ikke er ditt navn), den nye dama til NN, vi har jo dikke fått møtt hverandre enda, men jeg tenke å spørre deg om en tjeneste.

Hun: Hæ?

Du: Det har seg nemlig sånn at jeg hadde tenkt å overraske han med ...... og så lurer jeg på om du kan hjelpe meg å finne ut av når/hva/hvor ..... ?

Hun: øøøøh

Du: Ja, jeg tenkte jo at du visste ... .ettersom han er broren din?

Hun: Broren min?? Har han sagt det?

Du: Ja?

Hun: P)#¤%)#¤=%)#¤=)% (Her kommer kanskje sannheten også ut)

Hun kommer til å fly i taket fordi hun tror han holder henne for narr, og han kommer til å få et helvete. Du kommer garantert til å se endringer i hans oppførsel på hjemmebane, og det vil være lettere for deg å lure frem en tilståelse når HUN plutselig er hans primære "overbevisningsobjekt" og ikke du.

Er du derimot mer opptatt av å heller gjøre det som er riktig for dere begge enn å beholde fyren til enhver pris, aksepter at han kanskje har funnet en ny som passer bedre sammen med han, og innstill deg på at forholdet mellom dere er over, selv om det frister å klenge seg til hverandre i en slik prosess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...