Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal kjøpe ny sofa og vurderer å kjøpe hvit skinnsofa.

Pusen er sort, så pelsen blir tydelig, men det får gå.

Det jeg lurer på, er om noen har erfraing med kloring/ikke kloring på skinnsofa?

Og eventuelt hvordan skinnsofaen blir seende ut dersom katten klorer?

Setter stor pris på svar, for min mann er svært utålmodig og vil bestille sofa asap...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hehe! For å si det sånn, var flotte nye, svarte skinnsofa var ikke så flott etter at kattene fikk ferten i den!

Det er som regel endene på sofaen som får lide. Men vi har satt opp flere klorebrett nå, så de har sluttet. Vi hadde svart sofa og når de klorte kom det hvite tråder ut, disse har vi farget med sprittusj, men ser ikke bra ut.

Men for all del, det er bare en sofa heldigvis:)

Skrevet

Jeg har også lyst på lys sofa, men med hund og katt har jeg innsett at det ikke er noe særlig lurt. Selv om de ikke klorer med vilje, lager klørne små riper i skinnet som det setter seg skitt i. Ikke særlig lekkert!

Så lenge jeg har kjæledyr (Og mann som absolutt ikke går i dress på jobben ;) ) kommer jeg neppe til å kjøpe ny sofa i det hele tatt. Sofaer er jo, i hvert fall i mine øyne, tross alt til for at man skal kunne slappe av og kose seg i dem uansett om man er bilmekaniker eller kattunge.

Gjest Wacmoc
Skrevet

Vi har 5 katter, og to skinnsofaer + to skinnstoler m/puff i stua. De klorer på ALT untatt disse. Ikke spør meg hvorfor. De går heller og klorer på sjenken enn møblene. Alt annet av møbler klorer de. Så jeg har posetiv erfaring:)

Gjest Illiya
Skrevet

Vi har hatt både stoff og skinn, men katten klorer ikke på møblene. Lærte ham av med det da han var liten, han prøvde jo helt klart fristende sofaer;)

Gjest gjest gjest
Skrevet

Hei:)

Vi har en katt og skinnsofa. Vi har ingen problemer med det i det hele tatt. Hun har aldri klort på den (hatt hun i 15år). Veggen derimot liker hun :P

Gjest Gjest_L_*
Skrevet

Jeg har to katter og en skinnsofa :)

Litt kloring har det vært (mens jeg har vært på jobb, har aldri sett de har gjort det), men etter en stund ble de lei, og nå har de gitt seg helt.. Sofaen er ikke perfekt lenger, men sånn er det vel når man har dyr.. :)

Skrevet

Stoffsofa: Ødelagt etter 1 uke.

Skaisofa: Full av riper etter kort tid.

Skinnsofa: Tålte alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...