Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg sliter så fælt med mitt kommende utdrikningslag. Skal gifte meg om under 1 måned og har fått i oppdrag av min forlover om å lage en liste over hvem som jeg kan tenke meg å ha med i mitt utdrikningslag. Problemet mitt er at jeg alltid har hatt flere venner enn venninner. Og jeg og samboeren min har mange fellesvenner. Han har en laang liste over inviterte til sitt utdrikningslag, men jeg igjen sitter igjen med kanskje rundt 4-5 personer eller noe.. Føler meg litt utafor når jeg ser at jeg faktisk ikke har så mange venninner som jeg faktisk kunne tenkt meg i mitt utdrikningslag - men jeg kunne heller tenkt meg å invitere flere av guttevennene i tillegg siden de tross alt tilhører min gamle vennegjeng (men alle de er jo selvfølgelig invitert til min samboers utdrikningslag). Er det noen som har noen meninger eller erfaringer om dette?
Bahia Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg syns du skal invitere guttevennene dine også om du ønsker det Det er ingen som sier at man bare kan ha jenter til stede i brudens utdrikningslag. Det er også veldig koselig å ha få i et utdrikningslag også da, så du trenger ikke invitere folk bare for å "fylle opp" utdrikningslaget
Gjest D-shol Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Et par jeg kjenner hadde nettopp felles utdrikningslag. Er det noe som sier at han "har rett" på alle fellesvennene? Synes godt du kan ha med gutter jeg.
Gjest Fran Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg sliter så fælt med mitt kommende utdrikningslag. Skal gifte meg om under 1 måned og har fått i oppdrag av min forlover om å lage en liste over hvem som jeg kan tenke meg å ha med i mitt utdrikningslag. Problemet mitt er at jeg alltid har hatt flere venner enn venninner. Og jeg og samboeren min har mange fellesvenner. Han har en laang liste over inviterte til sitt utdrikningslag, men jeg igjen sitter igjen med kanskje rundt 4-5 personer eller noe.. Føler meg litt utafor når jeg ser at jeg faktisk ikke har så mange venninner som jeg faktisk kunne tenkt meg i mitt utdrikningslag - men jeg kunne heller tenkt meg å invitere flere av guttevennene i tillegg siden de tross alt tilhører min gamle vennegjeng (men alle de er jo selvfølgelig invitert til min samboers utdrikningslag). Er det noen som har noen meninger eller erfaringer om dette? Det er da ikke noe galt å ha et utdrikkningslag med 4-5 personer? Jeg var nylig forlover der det var et 20 talls venner som skulle komme, og tro meg det var et helvete å få til, og det var ikke noe særlig intimt eller koslig på noe måte. Alt ble logistikk og alt måtte planlegges for denne store massen med mennesker. Hun som skulle gifte seg snakket vel ikke engang med alle som var til stede, bare noen få.
engel med sorte vinger Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Det er din fest, så inviter dem du har mest lyst til å tilbringe dagen med. Da blir sikkert veldig gøy og hyggelig, som jo utdrikningslaget er for Ha en skikkelig stas dag, uansett hvor mange dere blir
Gjest nylig utdrukket Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg ble nettopp drukket ut. For meg var det viktig å ha guttevenner der også, fordi jeg er akkurat som det. vi endte opp med å være halvparten jenter og halvparten gutter, og dagen ble kjempefin. Eneste som kan være greit å tenke på, er at aktivitene passer for begge kjønn. Noe jeg tror guttene som var hos meg var fornøyd med ;-)
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har ikke tenkt på å ikke invitere guttevenner engang. Da hadde jeg isåfall slitt. Jeg har én venninne, og en haug kamerater. Jeg ser ikke noen som helst grunn til å ikke ha kamerater med i utdrikkningslaget.
Gjest vcccc Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg giftet meg for to år siden, og hadde også noen gode kompiser med, i tillegg til jentene. Vi var vel 10 jenter og 6 gutter. Tror alle koste seg, min forlover hadde vært kjempeflink med aktivitetene. Og det morsomste var egentlig at min bestekompis og en av mine venninner fant hverandre på det utdrikningslaget, og skal gifte seg om et par uker
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde alle mine venner med - også gutter og brødrene mine. Vi hadde en flott hyttetur og alle koste seg masse - det er ingen lov som sier at utdrikningslag for jenter MÅ være pakket inn i rosa fjolleri og alle sammen på spa etc... Gjør som du har lyst til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå